Kariyer anlamında Kim daha iyi bir kariyer yapmış?

2016 yılında liseden mezun olduk. Ben psikoloji istiyordum kazanamadım yakın arkadaşım o yıl coğrafya kazandı. Ben mezuna kaldığım 1 yıl bu yakın arkadaşım beni ezmeye başladı mobing uygulamaya başladı. Sürekli sen bir yıl daha hazırlanıyorsun ama ben üniversiteli oldum dedi. Ben psikoloji kazanamadım gittim dil okudum ve şu an aynı anda yeminli tercümanım adliyelerde bilirkişiyim. Bu coğrafya okuyan arkadaşım da şu an yüksek lisans bitirdi. surekli hikaye atiyor. Hikayelerinde egosunu konuşturuyor. Sizce bilirkişi mi statü olarak üstün coğrafya mi? Mezuna kaldığım yıllar o kadar çok ezmistiki. Mesela ben basarimla ilgili bir şey paylaşayım hemen cevap yazar. Bu yıl psikoloji için tekrardan sınavlara da basladim. Şu an statü anlamında yüksek lisansını yapmış coğrafyacı mı üstün yoksa yeminli tercüman olup adliyelerde bilirkişi olarak çalışıp aynı anda çeşitli kurslarda da eğitimler veren birisi mi üstün 4 gündür sürekli yüksek lisansı bitirdim diye fotoğraf atıyor her yere insan bir kendisini sorguluyor yani yüksek lisansı şu an ben de yaparım
Kariyer anlamında Kim daha iyi bir kariyer yapmış?
Cevapla