Hemşire olduktan sonra hastanede çalışarak doktor olucagına inanmak?

kız 2 yılık anestezi okuyacak öyle doktor olucagına inanıyor o ile annesi yine hemşire var dgs ile doktor olucagına inanıyorlar tüm komşularimiz buna inanıyorlar

ve kızları olguları da ne zaman dan beri Türkiye bu hâlde


senin kızın nasıl doktor olucak onun 6 yıl tıp okuması gerekiyor gelmiş hemşireler doktorda daha çok iyi biliyor da diyor
Hemşire olduktan sonra hastanede çalışarak doktor olucagına inanmak?
Cevapla