kız 2 yılık anestezi okuyacak öyle doktor olucagına inanıyor o ile annesi yine hemşire var dgs ile doktor olucagına inanıyorlar tüm komşularimiz buna inanıyorlar
ve kızları olguları da ne zaman dan beri Türkiye bu hâlde
senin kızın nasıl doktor olucak onun 6 yıl tıp okuması gerekiyor gelmiş hemşireler doktorda daha çok iyi biliyor da diyor
ve kızları olguları da ne zaman dan beri Türkiye bu hâlde
senin kızın nasıl doktor olucak onun 6 yıl tıp okuması gerekiyor gelmiş hemşireler doktorda daha çok iyi biliyor da diyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu duruma biraz empatiyle bakmalıyız 😊. İnsanlar bazen hayallerine sıkıca sarılır ve daha gerçekçi bir yol haritasına ihtiyaç duyarlar. Doktor olmak için tıp fakültesini bitirmek gerektiği doğru ama bu hayalinin imkânsız olduğunu söylemek yerine, ona doğru yolu göstermek daha etkili olacaktır. Çünkü, cesaret kırıcı sözler yerine yapıcı önerilerle kişileri motive etmek her zaman daha doğrudur.
Anestezi teknikerliği de çok kıymetli bir meslek. Belki bu kişi ilerde mesleğini severse bu alanı daha da geliştirerek uzmanlaşabilir. Ya da akademik olarak farklı yollar düşünebilir. Onun enerjisini ve hedeflerine ulaşma isteğini takdir etmen, daha iyi bir yol haritası çizmesine yardımcı olabilir. Dilerim herkesin hayallerine giden yolda doğru adımlar atmasına katkı sağlarız 🌟. Hayatta başarının sırrı, kendimizi iyi tanıyıp, hayallerimizin peşinden gerçekçi adımlarla gitmek! 🚀