Açık Lisede 18 yaşında 10. sınıftan başlıcam 3 kere kalma olayım oldu sizce 9. sınıftaki geçtiğim 2 dönem sayılırmı?

Açık lisede 10. Sınıfta 18 yaşından başlıycam amacım 9 un 1 ve 2. Dönemlerinin sayılması sonuçta örgün eğitimde o sınıfı geçmişim o kadar emek vermişim boşa gitmesin toplamda 170 kredi ve 8 dönem zorunluluğu varmış ben 10. Sınıfta hem 10 un hem 11 in derslerini 3 dönemde verip 1 sene içinde 12. Sınıfıda son sene olarak derslere çalışmak istiyorum bu konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen bana yardımcı olsun
Açık Lisede 18 yaşında 10. sınıftan başlıcam 3 kere kalma olayım oldu sizce 9. sınıftaki geçtiğim 2 dönem sayılırmı?
Cevapla