Çalışmak mı ikinci üniversite mi? Okuyup görüş yazar mısınız?

Anaokulu öğretmenliği okudum ama atanmadım. Bir tanıdık bana Özel kreşte iş ayarlayabilecegini söyledi ama şu an ikinci üniversite olarak başka bir öğretmenlik okuyorum. Okulu bırakmama değer mi diye düşünüyorum. Malum kreslerin tam gün çalıştırması bazılarının haftada altı gün çalıştırıp düşük maaş vermesi herkesçe biliniyor. İşe girip sonra pişman olursam okulu bıraktığıma üzülürsem ne yaparım diye düşünüyorum. İki sene sonra ikinci üniversiteden mezun olacağım Allah nasip ederse. Ne düşünüyorsunuz
Çalışmak mı ikinci üniversite mi? Okuyup görüş yazar mısınız?
Cevapla