Siz olsanız kpss mi hazırlanırsınız üniversite mi okursunuz?

23 yasındayım. Saglık cıkıslıyım liseden. Bu sene 2 yıllık bir saglık bölümü mü okusam yoksa kpss mi hazılarlansam. 90 a yakın almam lazım. ya da 2 yıllık saglıgı okumak yerıne (tutmazsa özele para vermek yerıne ise mi girsem ) . Bu saatten sonra hangisi daha mantıklı. Unı ıcın dershaneye gidiyodum subatta da bıraktım dogru duzgun hazırlanamadım.
Siz olsanız kpss mi hazırlanırsınız üniversite mi okursunuz?
Cevapla