3 ay önce kepçe operatörü işine girdim yağcı olarak okul yüzünden çıktım ne yapmalıyım şimdi?

Bu gün yine aynı yere girdim iş rezillk benim psikoloji sorunlarım var yaşayan ölü hiç halim yok hormon bozukluğu varmış bende daha doktor gitmedim gidecem yani çok saçım dökülüyor diye kafaya taktım psikolojim bozuldu iş dede bu yansıyor severek yapmiyorum beni çıkardı daha önce çok iş yaptım şimdi çok uykum var
3 ay önce kepçe operatörü işine girdim yağcı olarak okul yüzünden çıktım ne yapmalıyım şimdi?
Cevapla