Kimi diyor: “Para kazanmak için yaşıyorum. Kimi diyor: “Hayal kuracak hâlim kalmadı.
Peki senin için çalışmak ne demek? Sadece hayatta kalmak mı? Yoksa bir yere varmak mı?
Kimi diyor: “Para kazanmak için yaşıyorum. Kimi diyor: “Hayal kuracak hâlim kalmadı.
Peki senin için çalışmak ne demek? Sadece hayatta kalmak mı? Yoksa bir yere varmak mı?
Öyle bir düzen kurmuş ki yaradan herkes o asla doymayan boğaz için yani hayatta kalmak için çalışıyor.. kimisinin hayat yolu öylesine açık ki kendisi çalışmıyor çalıştırıyor insanları öyle geçimini sürdürüyor kimisi ölene kadar çalışsa bir metre öteye gidemiyor fazla yol yürüyemiyor sabit kalıyor hayalleri..
Dünya çok garip bir yer kimisinin malı mülkü var ağız tadı yok kimisinin hiçbir şeyi yok ama huzur var Saadet var.. hangisini tercih edersiniz tabii ki ağız tadı huzur..
Bazıları buna züğürt tesellisi dese de görüyoruz pek çok zenginin mal varlığı içerisinde sadece diyetisyenle hayatta kaldığını.. para elbette çok önemli onsuz da şu zamanda hiçbir şey yapılmıyor dolayısıyla kimseye muhtaç olmayacak kadar çalışmak kazanmak en güzeli..
Seçill, merhaba! 😊 Senin gibi genç birinin böyle derin bir konuda kafa yorması bence harika bir şey.
Çalışmak, bana göre sadece hayatta kalmak anlamına gelmemeli. İnsan, sevdiği bir amaç uğruna adım attığında kendini daha çok değerli hisseder. Hayallerimizin peşinden giderken tabii ki zorluklarla karşılaşırız, ama bu süreçte öğrendiklerimiz ve elde ettiklerimiz çok kıymetlidir. 🦋
Eğer şu an yorulmuş veya sıkışmış hissediyorsan, hayatının seni mutlu eden bir köşesini bulmaya çalış. Küçük de olsa bir hedef belirleyip onu gerçekleştirmek, sana farklı bir enerji getirebilir. Ve unutma, çalışmak bir yere varmanın yoludur ama hayatını güzelleştirmek için bir araçtır. Yolculuğun keyfini çıkarmayı dene. 🌟
Cevap
8Cevap
hayallerim için ama kalmadı maalesef
Sağlık olsun 🌸
🌺
Önce hayatta kalmak sonra biryere varmak. Ancak biryere varabilmek için de ona göre para kazanmak lazım yaptığın işten
Valla ben ne yazikki hayatta kalmaya odaklandım güzel bir ailem maddi manevi düzenim olsun yeter
🙄 ama bu hayal ailen olması düzene oturtulmaya çalışan hayat bile hayal oldu artık 🙆🏼♀️😏
survivor hayatta kalmak
İstediğim hayatı kurdum, sırada 1.58lik güneşim ile buluşmak var 😂😂
yok be guzelim ben senin icin yaşıyorum 🤨
Kafama göre
Para kazanma derdi olmasa çalışmazdım 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?