Yaşlı bakımı bölümü nasıl sizce okunur mu?

Arkadaşlar herkes çok kötü bir bölüm diyo okunmaz diyolar yaşlılara mi bakican diyolar git huzurevinde direk çalış diyolar seni oraya alalım diyolar arkadaşlar çok mu kötü bir bölüm ben anlamıyorum neden herkes bu bölüme bu kadar önyargılı anlamıyorum bu da sağlık degilmi ama onlar nedense bir sağlıkci olarak görmüyorlar sizce ne yapmalıyım?
Yaşlı bakımı bölümü nasıl sizce okunur mu?
Cevapla