Ön muhasebedeyken patronumun herşeyi benden saklaması ve söylememesi neden?

2 hafta once bir buçuk yıldır çalıştığım iş yerinden ayrıldım. Yeni muhasebeci gelmişti ve benden yardım istediler gittim herşeyi gösterdim adama. Yanlız o an bir şey farkettim bizim patronlarin aylık aldığı maaşı yeni muhasebeci yazmıştı ama patronlarim bunu benden çalıştığım süre boyunca gizlemislerdi benden. Diyelim ki bana güvenmiyordu neden göndermedi beni veya neden bırakmadı gideyim. Ne diye herşeylerini benden gizleyip bir bardak suyu bile esirgediler onu anlamış değilim. Ki zaten ayrılık sebebim herkesin bana saygısız davranmasiydi. Yer batman da bir iş yeri.

Ön muhasebedeyken patronumun herşeyi benden saklaması ve söylememesi neden?
Cevapla