İş yerinden 1 hafta önce ayrıldım ve kimse mesaj dahi atmıyor?

Bi tane yakın gibi bi arkadaşım varda ona reels videosu attım dönüş dahi yapmadı bende geri çektim ne biçim bi yermiş iyi ki çıkmışım dedim sizinde öyle oldu mu

İş yerinden 1 hafta önce ayrıldım ve kimse mesaj dahi atmıyor?
Cevapla