26 yaşındayım, öğretmenim ama atanamadım bu yüzden şu an boş boş evde oturuyorum çok mu şey kaybediyorum sizce?

26 yaşındayım, öğretmenim ama atanamadım bu yüzden şu an boş boş evde oturuyorum çok mu şey kaybediyorum sizce?
Cevapla