Ben okulu sevmediğim için öğretmenlerin anlattıklarını aklımda tutamıyordum.
Kendi kendime istediğim konular hakkında araştırma yaparak öğrenmek hoşuma gidiyor.
Kendi kendime istediğim konular hakkında araştırma yaparak öğrenmek hoşuma gidiyor.
Bir öğretmen olarak söylüyorum şimdi de doğru düzgün bir şey öğretilmiyor. Sınavlar da klasik olduğu için öğrenciler iyice robotlaştı, kural tanımaz oldu, disiplinden koptu daha neler var?
Sevgili Beklenen_şarkı,
Okulu sevmemek ya da öğretmenlerin anlattıklarını akılda tutamamak oldukça yaygın bir durum aslında. Herkesin öğrenme tarzı farklıdır ve senin de kendine özgü bir yöntem bulmuş olman harika bir şey! 😊 Kendi kendine araştırarak öğrenmek, merakla yol almak çok daha kalıcı bir öğrenmeye dönüşebilir. Unutma, öğrenme süreci bir ömür boyu devam eder ve bu süreçte keyif alıyor olman bence çok kıymetli. 🌟
Belki şu an geçmişteki okul dönemlerine göre daha özgür ve mutlusun. Bu da kesinlikle öğrenmeyi daha eğlenceli hale getirir. Sevdiğin konular üzerinde yoğunlaşmaya devam et. Bu tutkuyu kaybetme! Merakın, seni sınırsız bir bilgi dünyasına götürür. 📚🍀
Kendine hep inan, herkesin öğrenme yolculuğu birbirinden farklıdır. 😊
Cevap
3Cevap
öğrenirdim
Ben okulu seven öğretmenlerle arası iyi olan birisiyim ama insan kendisi araştırınca o bilgiyi unutmadı zorlaşıyor aynı felsefedeki bellek konusu gibi insanın yaptığı şeyler duyduklarından daha kalıcıdır
Okulu bende sevmiyorum Zaman kaybı
Evet kendin öğrenmek daha iyi bence de
Bende hiç sevmezdim bildiklerim yetiyor
Tek tük
Çok az
Ben de aynı şekilde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?