Mesleğinden ve kazancından memnun olsaydın yine de ikinci kez üniversite okur muydun, okursan eğer bu hangi bölüm olurdu?

Yine bir şeyleri kafaya koyduk 🙃🌄
Mesleğinden ve kazancından memnun olsaydın yine de ikinci kez üniversite okur muydun, okursan eğer bu hangi bölüm olurdu?
Mesleğinden ve kazancından memnun olsaydın yine de ikinci kez üniversite okur muydun, okursan eğer bu hangi bölüm olurdu?
Cevapla