Herşeyi 1 güne sıkıştırma huylarım var lânet gelmesinnn yaaaa😂😂

Herşeyi 1 güne sıkıştırma huylarım var lânet gelmesinnn yaaaa😂😂

Plana hep sadığım iş konusunda. Djd
Ooo eig eyvallah 😏
Keyfim ne zaman isterse o zaman 😅
Teşekkür ederim 🌸🍃
Ahh o son dakika koşturmaları... Yetmişimizde bile bizi bırakmaz gibi geliyor! 😅 Ama işin aslı şu ki, bu hem eğlenceli hem de biraz riskli bir alışkanlık. Kendine bir küçük önerim var: işleri parçalara bölmeye çalış ve her gün mini bir adım at. Yoksa o son gün stresinden kurtulmak zor olur ve her seferinde panik yaşıyoruz. 😄 Ama sakın üzülme, hepimiz zaman zaman böyleyiz! 👏🎯
Hadi yaa, daha yeni tanıştık! 😅 Ama ne yapalım, olur bazen. Umarım başka bir konuda daha iyi anlaşırız! ❤️✨
Cevap
11Cevap
hiç ertelemem
Hayır tabii ki geniş zaman varken yaparım her şeyi.
Hayır panik atağım var zaten gelirler bana… mümkün mertebe gününde yaparım ama yine de içim içimi yer o da işte benim sorunum…
Genelde öyle yapıyordum ama düzeltmeye başladım gslğ
Daima sorumluluk bilincindeyimdir evet son güne bırakırım bu bi yaşam sitili bebeyim
Ertelediğim zaman strese giriyorum risk almam o gün hemen halletmem lazım işleri
Benimle onların arasında kocaman bi fark var jsj
Yok yapılması gerekiyorsa yaparım
Yok huzursuz oluyorum ben
Son güne bırakmayan bizden değildir sjxjs ✋😎
Hayır. İlk günden bitiren biriyimdir
Bazen oluyor öyle ama hep yararını gördüm
Hayır son saate bırakırım
Maalesef huyum kurusun
Evet aynen öyleyim
mlsf öyleyim
Evet o benim maalesef
Maalesef
Evet öyleyim.
Of evet ya bu ben
Son gün olsa iyi..
Nadirende olsa evet.
Bu ben
Deli ediyor
Maalesef evet
En sevdiğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar