Başka napabilirim ki?

Bu sene psikolojiden mezun oldum, ve bugün bir rehabilitasyon merkeziyle anlaştım maaş 25 bin lira ama piyasa böyle 9-17.30 mesai, pazar pazartesi tatil. Evime de aşırı yakın. Bir sene burada çalışsam hem aldığım maaşla kendimi geliştirsem hem de çevre etsem diyorum. Çünlü danışan bulmam lazım, tatil günlerimde danışan görebilirim, akşamları online seans verebilirim. Düzenli bir gelirim olsun diye işe girdim, asıl amacım danışan görmek ama şu an yeni mezunum vr hiç danışanım yok, danışan bulmak da zor. O yüzfen böyle bir karar verdim ama doğru mu yaptım yanlış mı cidden bilmiyorum😪😪

Başka napabilirim ki?
Cevapla