Sevgilim çok iyi çok düşünceli çok sabırlı beni düşünür hediyeler alır yedirir içirir jestler derken beni tam bir prenses gibi yaşatır kendisi de tam bir prens ama işi güvenlik utanıyorum o işten çıkmasını istiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Sevgilinin işi var gayette karakteri sağlam bu devirde iş bulmak kolay mı sanıyorsun adamın rahatı iyi ise sana zaman ayırabiliyorsa gerisi hikaye milletin ağzına bakarsan sen yaşayamazsın bu dünyada ve krala öyle bir şey söylersen eğer emin ol parçalanmış bir kişi olacak karşında bu düşünceden kurtul ve kralı destekle
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)11 ayAh kızım... Kızım diyorum ama beyin olarak buyuyememissin kusura bakma. İlerde o meslekle para getiricek evine, o parayla geçim sağlayacak. Kendimden örme verecek olursam eşim sanayide çalışıyor eve bir geliyor ki yağ içinde. Elleri desen nasır tutmuş hiç yaşının elleri değil (bakımsız değil ama ne kadar bakım yapsa da olmuyor) ama o ellere ömrümü veririm ben helalinden kazanıp getiriyor ya çok şükür. Linclemek istemiyorum kesinlikle ama sana deger veriyor seni seviyor bunlar çok daha önemli şeyler. Velhasıl büyümen gerek güzel kızım.
219 Yorumla- 11 ay
Şu yorumun alnı olsada öpsem👍
- 11 ay
@KaanRahul Kesinlikle böyle bir hatunu olan erkek değerini bilmeli o hatunun.
- 11 ay
Sanayici adam çok kazanir
- 11 ay
@Հայերեն_և_քրդերեն Kardeşim niye derdiniz gücünüz para? Mutluluk dilesene kadına. Parasından veya kazancından sanane.
- 11 ay
@Հայերեն_և_քրդերեն Ekmek parası için yağ, kir ve pas içindeki eller yıpranıyor ve yıpranan O ellere ömür veriyor eşi helalinden istiyor. Böyle bir hatun çok veya az kazanıyor Der mi sence?
- 11 ay
Gerçekten çok güzel ve içten yazmışsın sonuna kadar katılıyorum insanlar meslekleriyle değil karakterleriyle değerkazanır güvenlik görevlisi olmak da tıpkı diğer meslekler gibi onurlu ve emek isteyen bir iş önemli olan helal yoldan kazanması ve sevdiğine değer vermesi birini mesleğiyle yargılamak hele ki seni prenses gibi yaşatıyorsa çok büyük bir nankörlük olur hayatta her şey değişebilir ama karakter sabit kalır umarım herkes gerçek sevginin ne olduğunu anlayabilir🙏
Cevap sahibi11 ay@KaanRahul amin, çok teşekkür ederim 🌸
Cevap sahibi11 ay@Հայերեն_և_քրդերեն ben az çok kazanıyo yazmamisim farkındaysan. Merak ettiğin kazancı ise Allah'a çok şükür evet iyi kazanıyor ama benim burada anlatmak istediğim şey kazancı değil kazandığının helal olması ve emeğine saygı duyduğumdu. Sanırım senin de büyümeye ihtiyacın var
- Eğitim & Kariyer konusunda 978 cevap paylaştı.
s 11 ayUtanacak neyi var ki güvenlik olmanın? Senin mesleğin çok daha iyiyse kendine uygun birini bulabilirsin ama senin de mesleğin yoksa buna hakkın pek yok
00 Yorumla
11 ayAnladım. Bıraksın güvenlik görevlisi olmayı. Müdürlük falan yapsın. olur mu canım oyle güvenlik.. güvenlik ne ya. Affına sığınıyorum ama.. o adam mesleğini değil. Asıl seni bırakmalı.. senin gibi kızlar var diye... mutsuz. evliliginde kabahati olmadığı halde eziken erkekler.. mutsuz evlilikler var. O zaman temizlik görevlileri falan.. bıraksın işlerini.. onlarla evli olan hanımlar kocalarini boşasınlar. Çok yazık. Ailen nasıl yetistiemis seni öyle. Yazık yazık.
20 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
11 ay
Ah güzel arkadaşım, içtenlikle sana şunu söylemek istiyorum: Bir insanın mesleği, onu tanımlayan ya da ona değer katan en önemli şeylerden biri değil 😊 Mesleği ne olursa olsun, sevginin, saygının ve anlayışın hakim olduğu bir ilişki çok daha kıymetli. Ve unutma ki sevgilinin karakteri, sana karşı gösterdiği ilgi-alaka her şeyden daha önemli.
Güvenlik mesleği de oldukça özveri isteyen, saygı duyulması gereken bir iş. Topluma hizmet eden, güvenliği sağlayan bir meslek yapıyor olması gurur verici olmalı, utanılacak bir şey değil 🌟 Eğer bu konuda içinde sıkışıklık hissediyorsan, kendinle yüzleşip neden böyle hissettiğini anlamaya çalışman önemli. Hissettiklerini onunla da paylaşabilirsin, samimi bir iletişim burada ilişkinizi daha da güçlendirebilir 💬
Kendine bu düşüncelerle yüklenme, daha geniş bir perspektiften bakmaya çalış ve unutma ki sevgilinin seni nasıl hissettirdiği, ne iş yaptığı kadar hatta ondan çok daha önemli 😊 İlerideki kariyer yolculuğunda da sana hep dürüst ve sevgi dolu bir şekilde destek olmalı; çünkü bu, birlikte güçlü bir gelecek inşa etmeniz için anahtar niteliğinde.10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
97
Cevap
74Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u 11 aygeldi troll. ayrıl mesleği iyi olanı bul sende
190 Yorumla Allah seni bildiği gibi yapsın, tamam mı? Adam her konuda mutlu ediyorken, utandığı şeye bak. Annen baban senin gibi bir kızı olduğu için utansın, hatta sen insanlığından utan. Adam elinden gelenin en iyisini yapıyor, yine mutsuz olmak için sebep buluyorsun. Senin gibileri toplayıp ıssız bir adaya bırakmak lazım. Elinize de bir çakmak, bir mızrak verip "ne halin varsa gör" demeleri lazım. Senin gibisi, evlendiğinde eşi bir kaza sonucu sakat falan kalsa anında aldatır.
8135 Yorumla- 11 ay
Ne biçim bir şey gayet normal begenmemesi
- 11 ay
@Հայերեն_և_քրդերեն Kadın sen 34 yaşında olduğuna emin misin? Açıklamada prenses gibi yaşattığını ve hissettirdiğini söylüyor kız. Katillerin, sapıkların, küfür edenlerin, saygısızların, ata-erkil zihniyette olanların, sürekli aldatanların, manipüle edenlerin, şiddet uygulayanların olduğu dönemde böyle bir adama denk gelmiş, şükretmesi gerekirken Allah'tan belasını mı istiyor? Ki o adamın maaşı da 45-50 bin TL'dir. Yetişkin çocuk olmaktan çıkamamışsınız.
- 11 ay
Az ki o para
- 11 ay
@Հայերեն_և_քրդերեն Evet, bana göre de çok çok az. Ama adam idare etmesini biliyormuş ki, kadına kendisini prenses hissettirmiş
- 11 ay
@sonic0 Ne alaka kardeşim? Git tüm yorumlarımı ve cevaplarımı incele. Her cevabımda, "zeka, iletişim uyumu, kültürel uyum ve merhamet" demişim. N'apayım tipi? Daha dün biriyle arkadaşlığımı kestim sırf bu muhabbete.
"Tipe göre insan seçen, hayatında biri varken, daha iyisini bulduğunda aldatacak potansiyeldedir" dedim. Bunu her zaman da söylemeye devam edeceğim. Zeka ve iletişim en önemli şey. Sonra da saygı ve merhamet. - 11 ay
düşük maaşlıyı anası sevsin herkesin bi standardı var
- 11 ay
der çünkü bazı kadınlar mal evlenince görür o
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar Valla ben de 5-6 sene önce İzmir'de karın tokluğuna çalışıyordum. Sonra iki seminere gittim, kriptoya girdim, hayal bile edemediğim konuma geldim. Zamanında maddiyat yüzünden 10-11 sene önce terk edilmiştim. O yüzden böyle görünce sinirlerim bozuluyor. Yoksa çok şükür durumum da iyi, hayatım da güzel. Ama dediğim gibi, biraz empati yapmak da lazım.
- 11 ay
valla karşıdaki sırf sevgi var diye maddi zorluğa katlanmak zorunda değil sevgi varsa başka yerde de var
- 11 ay
ya düşük maaşla neyin imkanı kiralar 15-20 bin
- 11 ay
veteriner maks 100 bin alıyor o nasıl oluyor 😂
- 11 ay
34.300 müş maaş 😂
- 11 ay
en düşük 30.900
- 11 ay
pardon 27.400 en düşük
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar Bak, bankada güvenlik yapan kuzenim 60bin tl alıyor, büyük bir mekanda güvenlik yapan tanıdığım, 80 küsur bin alıyor. Kuru kuruya inşaat güvenliği yapıyorsa, 34 alır tabii ki. Her neyse banane yahu güvenliğin maaşından, ben kriptomu çevirir, kampımı yapar, seyahatimi ederim. Durduk yere gerdin beni hemşehrim
- 11 ay
Para as olunca sık belası var o bamyayi doyurmak için kadına tabi ki prenses gibi davranicak köprüyü geçinceye dek
- 11 ay
@kaanrahul yazilanlari okuyunca ben de gerildim bu zihniyet nereye gidecek böyle insanlik kalmamis dusuk maasliyi annesi sevsin yazmislar. Sanki kendisi cok iyi bir meslekte cok iyi seyler sunabiliyor karsi tarafa
- 11 ay
evet iyi meslekteyim sen kendini düşün
- 11 ay
düşünce tarzin yanlis umarim olgunlasirsin bana laf soylemene gerek yok ben tip okuyorum ztn
- 11 ay
yanlış falan değil aşk karın doyurmaz sana yemeği bedava vermicekler
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar peki tamam o da senin görüşün saygi duymaj lazim iyi günler size.
- 11 ay
kötü bi erkeğin eline düştüğün zaman paranın kıymetini anlarsın
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar bir erkege ihtiyacim yok kendime yetiyorum ama onemli olan insanlik insan degilse ztn yanımda bulunmaz.
- 11 ay
insanlar değişir özellikle de bi erkeğe güven olmaz
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar peki tavsiyen için teşekkür ederim
- 11 ay
@birtiphikayesi Erkeğin mesleği ve kazancını sorgulayan, erkeğin eline bakıyordur. Burada soruyu soranın tezini savunan herkes, erkek parası yeme peşinde olan kişilerdir. Erkeğin cebi karşılığında kendisini objeleştiren bireyler olarak görüyorum. O yüzden daha fazla tartışmadım, sen de tartışma bence, haklısın de geç
- 11 ay
niye siz kadından bedava hizmet beklerken iyi ama 🤣👌🏻
- 11 ay
o zaman hepsini paranızla yapın
- 11 ay
sanki zengin
- 11 ay
@KaanRahul abi şu açıdan da haklısın amacım Türk kadınlara düşmanlık yapmak değil hepsi çok değerliler ama mesela annem Rusyalı oradan Fransız bir akrabası var o yüzden 1 ay Fransa da kalmıştım ve şok olmuştum mesela bakıyorum Fransız kızları aşırı güzel yani baya güzel bana göre cidden çok güzeller mesela o kız normal bir erkeğe dese adam tüm birikimini bile verip vermeme ikileminde kalcak ama arkadaş oldum mesela kızın aradığı tek şey sevgi restorana gidiyorsun ben kendi payımı kendim öderim felan diyor biraz bizim diziler vb. den dolayı mı bilemiyorum ama şaşırmıştım ben baya buna tabi mutlu olmak için bir miktar para gerekir o da doğru ama illa dizilerdeki gibi milyardar iş adamı olmadan da oluyor yani haklısın
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar
Eski sevgilimle buradan tanışmıştık. 3.5 yıl boyunca ona yemeği de ben yaptım, her şeyi de ben yaptım.
Keza evimde de annemi mutfağa sokmam, temizlikte yardım ederim. Kadın benim kölem mi, niye hizmet ettireyim kardeşim? Sen kimlerle sevgili oldun, davarlarla mı?
@EmrexyZ10 kültür farkı hocam, tamamen kültür ve kişisel eğitim farkı. Burada kadınlar kendine fiyat biçerken, karşılığında erkeğin zengin olmasını istiyor. Malım mümküm hepsi fazlasıyla var çok şükür. Kadınıma para da harcatmam. Ama kendini kültürel açıdan, iletişim gücü açısından geliştirmemiş, tamamen erkeğin eline bakan kadınla asla olmam.
Sebebi de şu; bir gün evlenirsem, çocuğum olursa, ölümlü dünya, bana bir şey olursa, çocuğumu başka bir adamın eline mahkum etmesin diye. Ama öğretmen olan bir kadın, avukat olan bir kadın veya finansal statüsünü eline almış herhangi meslekten kadın, benden sonra asla bir erkeğin eline bakarak çocuğumu büyütmez. İnsanlar feminizm ideolojisiyle cevap verdiklerini zannediyorlar. Ama, erkeğin cebine bakarak feminizm ideolojisine zıt bir eylem gerçekleştirdiklerini bilmiyorlar. Tamamen cahillik işte. Ben İzmir'de yaşıyorum. Clüp ve ortamlarda takılan kadınlar dışında kolay kolay erkeğin cebine bakan bir kadına denk gelmezsin. Çünkü, İzmir kültürlü insanların çoğunlukta olan yet - 11 ay
Evet işte ülkedeki tanıştığım tüm kızlar dediğin gibiydi aşırı şaşırmıştım ilk defa hayatımda bir şeye, tabi erkekleri de bizim erkeklerin bir çoğuna göre kültürel açıdan daha gelişmişlerdi tek kadınlar değil yani bizim ülke o seviyeye nasıl gelir bilmiyorum amacım Batı hayranı da değil benim tek görüşüm Türk milliyetçiliği ne Batı ne Doğu ama adamlar o eğitim seviyesini anlayaşı ve en önemlisi anlattığın insanlar gibi olmayı yani o bakış açısını nasıl kazanmışlar cidden anlayamıyorum, ayrıca çok mantıklı dediğin zaten
- 11 ay
onu paylaşımımda bile çocuk bakmak ev işi kadın işi diyen cinslerine söyle sen
- 11 ay
tek senin öyle olman çoğunluğu değiştirmiyor
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar erkek evi geçindiriyosa neyin derdindesiniz anlamiyorum maaşı napacaksınız onu anlamiyorum madem erkeğin az kazanmasından şikayetçisiniz o zmn sizde gidin çalışın nedir sizin bu yüksek sevdanız
- 11 ay
kadınlar zaten çalışıyor boş yapma şurda kimse kimseyi babasının hayrına almıyor
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar öylemi madem çalışıyolar nedir sizin bu şikayetiniz erkeğin daha fazla kazanamıyo diye?
- 11 ay
ne alaka kadının çalışmasıyla tek yaşayın o zaman düşük maaşlı birini almaya mecbur değiliz
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar ne demek nalakası var madem erkeğin kazancından memnun değilsiniz o zmn gidin kendiniz çalışıp kendiniz kazanınki erkeğin maddi kazancına ihtiyaç duymayın madem bu kadar duyar kasiyosanız ztn boyle duşunen kadınlar yüzünden kimse kimseyi bulamıyo
- 11 ay
kadınlar zaten çalışıyor kelimesinin neresini anlamadın saçma sapan erkekleri eve eş diye alacak değiliz asıl sen duyar kasma ve git çöpçüyle evlen o zaman
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar neresini anlamadim biliyo musun diyosun ya kimse dusuk kazançla yaşayan erkekle evlenmeye mecbur degil diye diyorumki kazanın kendiniz kazanın erkeğin parasına ihtiyaç duymazsınız diyorum ok?
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar ayrıca senin o saçma sapan dediğin erkekler maddi kazancı düşük ama evine ekmem goturen de erkektir bunu unutma
- 11 ay
o zaman kendi yemeğinizi işinizi temizliğnizi yapar ihtiyacınızı giderirsiniz
- 11 ay
bende kadınlar zaten kendi kazanıyor dedim takılı plak gibi aynı şeyi söylemeyi kes artık
- 11 ay
her işi kadın yapacaksa size ihtiyaç yok zaten
- 11 ay
ekstra masraftan başka bişi değilsiniz
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar tek yaşamaktan bahsetmedim evlilikten bahsediyorum
- 11 ay
tek yaşamaktan bahseden yok zaten neyi tartıştığını bile bilmiyon belli ki konuşmaya değmez
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar yani mademki erkeğin maddi durumundan memnun degilsiniz o zmn gidin kendiniz çalışıp eşinizle mutlu mesut yaşayın demeye çalışıyorum
- 11 ay
ya émbesil misin sen dediğimi anlamıyon mu
- 11 ay
kes iletişimi ya bişiden anladığın yok
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar yorumum yok demiyor da tartişmaya degmez diyo 😂😂
- 11 ay
lan kadınlar çalışıyor diyorum hâlâ çalışsın diyon mk bi sg
- 11 ay
zırlama burada tercih edilmiyonuz işte
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar hala anlamamışsın ben çalışan kadınlar yok demedim ama senin anlamadığın ve kafan basmadığı nokta şurası dedin ya erkekler düşük maaş alıyo diye bende diyorumki o zmn erkeğin maddi durumu bu kadar berbatsa o zmn sizde çalışın diyorum yani bunu niye diyorum kendiniz kazanıp erkeğin maddi kazancına ihtiyaç duymayın diye senin anlamadığın durum bu çalışan kadın erkeğin maddi durumuna bakmaz bundan bahsediyorum ayrıca kadınlar çalisiyo ama maddi destek vermek için değil kendi keyfi kendi luks içinde çalışan kadınlar var hani dedin ya herşeyi kadın yapacaksa diye herşeyi yaptırmasının sebebi bu yani kadın maddi katkı sağlamadığı için erkek ev işi yapmak istemiyodur
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar hayat musterektir erkekte elbette eğer karısı ona maddi katkı sağlayacağı surece erkek ev işini yapabilir ama kadın deseki mesela ben hem çalışacam hemde parayı kocama verirsem benim eril enerjim yukselir gibi sacma sapan cumleler kurarsa erkek neden ev işi yapsın ne tur bi kazanc sağliyo kadın kocasına
- 11 ay
onla alakası yok erkekler tembellik yapmayı seviyor kadınlar parayı sadece ailesine harcar
- 11 ay
erkek gibi maça sigaraya alkole harcamaz
- 11 ay
ihtiyaç duymakla da alakası yok aile olacaksan maddi durumun yeterli olmalı
- 11 ay
aşk karın doyurmuyor
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar eee erkek de onun ailesi değilmi neden ona harcama yapmak istemiyo neden harcama yaptığında eril enerjisinin yükselmesinden korkuyo cogu kadinin derdi bu kocasına para verdiginde eril enerjisinin yukselecegini düşünüyo madem çalışan kadınlar var kocasına para vermmektede bi sakinca duymaz degilmi
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar he sanki kadınlar kuaföre sigara ya da başka bişey için harcamiyo ben asgari ucretle dahi olsa ailesinden destek gorupte kuaföre giden kadın gördüm bana ne anlatiyosun
- 11 ay
anlattığımı nerenle anlıyon acaba ailesine dedim zaten
- 11 ay
kuaförle bira fiyatı aynı mı lan biri mecburi biri keyfi ayrıca
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar herkesin maddi durumu iyi olmayabilir bu ulkede bu normal bişey biçok kişi ztn asgari ya da asgari olmasa bile yeterli bi maaşi olmayip geçimini sağlamaya çalişan erkekler var zengin bi erkekle evlendigini dusunsene eger iflas ederse o zmn asgari bi ucretle calistiginda napacaksın gidip asgari ucretle calışıyo diye boşanacakmısın
- 11 ay
ondan sonra kadın evlenince bakımsız oluyor demesini bilirsiniz ama
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar hangisi mecburi hangisi keyfi anlat bakalım
- 11 ay
fakir bi erkekte tamamen parasız olunca napcan o zaman taş mı yicen zengin erkekte kendini sağlama alır zaten aptl değildir
- 11 ay
eşinin saçını sen kesip şekil verirsin o zaman
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar kuaföre giden kadınların çoğu erkeği memnun etmek için değil çoğunluğu kadınlarla guzellik yarışına ve rekabete girmek için kuaföre giderler bi erkek beğendiği kadına bakılmasından rahatsız olur
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar fakir bi erkekte tamamen parasız olunca napcan o zaman taş mı yicen zengin erkekte kendini sağlama alır zaten aptl değildir demişsin e erkek ztn parasını kazanmak için bi iş bulup çalışıyo sen diyosunki maddi kazancı önemli diyosun erkek ztn yeterince mücadelesini veriyo evini barkını kaybetmemesi için erkeğin ne kadar kazandığına değil nasıl kazandığına bi baksanız ztn burada sorun çözülmüş olacak
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar ailesine dedinde ben erkeğe para vermek istemeyen kadından bahsediyorum işte
- 11 ay
kadın maddi zorluk içinde yaşamak zorunda değil saçma bi aşk uğruna
- 11 ay
siz kendinizi fakir biriyle evlenirsiniz çok istiyorsanız
- 11 ay
lan tamam işte ailesi oluyor o zaman
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar yoo seviyosanız yaşamak zorunda ne demişler gülünü seven dikenine katlanır madem evlenmek istiyosunuz o zmn erkeğin maddi durumuna bakmak yerine gidip kendi maddi imkanınızı sağlayın bu arada yukarda şey yazmışsın zengin erkekte kendini sağlama alır zaten aptl değildir demişsin inan bana zeki bile olsa iflas edenler var ben sana ihtimal sundum naparsın diye
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar lan tamam bende diyorumki öyle kadınlarda erkeğe para vermek istemiyo diyorum verirse eril enerjisi yükselmesinden korkuyo diyorum sen bunun neyini anlamıyon
- 11 ay
zorunda falan değil aşk geçici bi durum bunun için hayatını maffettmeye gerek yok bekar yaşa daha iyi o zaman
- 11 ay
kolay kolayda iflas etmez ayrıca kaç milyonda bir ihtimal
- 11 ay
gayette veriyor lan her ailenin evine mi gidip görüyon ne alaka erkekte vermiyor o zaman sırf o yüzden kadınlar erkekler eline bakmamak için çalışıyor zar zor şartlar altında kaç çocukla
- 11 ay
çalışmayanda evlenmesin bi zahmet zaten
- 11 ay
ayrıca çalışmayan kadını seçende sizsiniz o mantıkla
- 11 ay
kimse sizi çekmek zorunda değil
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar iflas eder çok dikkatlide olsa başına gelir biçok kişinin emin ol bu bir ikincisi hani dedin ya erkek maça harcıyo o parayla diye ben sana kuaför örneğini verdiğimde dedinki ee kadın bakımsız oluyor demesini bilirsiniz ama e ona bakarsan erkek de belki boyu uzasın diye fit bi vücudu olsun diye harciyodur bunuda göz önünde bulundurmayı denedinmi buda bi ihtiyaç çünkü spor sağlık için önemli bi şeydir sağlık için kadınlar ztn 190 uzun boylu kaslı birine tutuluyo eee harcamasınmı :) ek olarak veriyo demişsin ama bu sitede bi bak ya da bi anket yapalım dışarda kadın kocasına maddi destek sunmak istediğinde eril enerjisinin yükselmesinden korkup korkmadığını o zmn konuşuruz :)
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar evet kadının çalıştırma taraftarı değiliz çünkü ha asgari ücretle çalışıp kendine göre harcama yapmışsın hem kocandan para isteyip harcama yapmışsın aynı şey
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar ama tabi aralarında kendi kararıylada çalışmak istemeyen ve erkeğin sende çalış para kazan geçimini sağla diyipte erkeği dişileştiğini düşünen kadınlarda var
- 11 ay
spor yapıyor diye bişi demedim tam tersi evli erkeklerin çoğu kendini salıyor spora gitmiş gibi halleri mi var ayrıca bunuda eve spor aletlerini alıp evde yapabilirsin 🤣 boy kriteri herkese göre değişir ben fazla uzun sevmem al işte çalıştırma tarafı değiliz demişsin sonra kadın erkekten para bekleyince böyle ağlıyonuz tek maaşla ev geçinmez kaldı ki ne alaka asgari ücret her kadın asgari ücrete mi çalışıyo sanıyon 🤣
- 11 ay
enerji saçmalığına bu kadar takılan sadece sizsiniz başka nasıl bahane bulup kendinizi savunmaya çalışcanız çünkü
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar eve spor aleti girmesi içinde para gerekiyo ama o nasıl olacak ha maça gidip spor yapmak için para harcamışsın ha ev aletini alıp para harcamışsın ne fark var çalışma taraftarı değiliz evet çünkü erkek misal 100b kazanıyo kadın ise asgari ücretle çalışıyo diyelim bu asgari ücretle kadın kendi keyfi ve kendi lüksü olsun diye kazanıyo erkeğin bu konuda mesela hiçbi kazancı yok kadın çalışmadığında erkek ona düzenli harçlık vermeye mecbur çünkü ama kadın asgari ücretlede çalışsa yinede kendi keyfi kendi lüksü olsun diye alıyordur ama ikisi mesela asgrai ücret kazansa erkek de kadının çalışmasını ister eğer kadın ciddi anlamda eşini seviyosa maddi durumuna bakmadan çalışır evini geçindirir
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar enerji saçmalığı senin hemcinslerin yapıyo biz değil xd
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar ayrıca evet kadın erkekten çok daha düşük bütçeyle çalışıyo
- 11 ay
tek seferlik masrafla sürekli masrafı ayırt edemiyorsan ben napıyım
- 11 ay
enerjiden bahseden sensin şu an
- 11 ay
alakası yok erkekler daha çok düşük bütçeyle çalışıyor ağır işte üç kuruşa çalışan kadın değil sizsiniz 😂
- 11 ay
sevmekle aptl olmak arasında fark var sırf seviyor diye de size katlanmak zorunda değil biri gelir biri gider
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar bu tek seferlik masraf ya da süreklilik meselesi değil önemli olan ailenin içinde maddi destek var mı yokmu bir destek yoksa ev işini yapmamak erkeğin en doğal hakkı sonuçta o evin gideri karşılanmasa o evde olmaz yuvada olmaz yani kadın çalışsa dahi maddi yükünü erkeğin sırtına bindirmeye devam ediyosa erkek ev işi yapmak mecburiyetinde değil niye yapsın
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar ben enerji konusu kadınların dilinden baz alarak bahsettim yoksa hala erkekler prensesleşti biz çalışıp eve destek veriyoruz diye şikayet eden tonca kadın var
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar yooo basbaya erkekler kadınlardan daha fazla maaş alıyo siz hiç gidip sanayide araba tamiri yaptınızmı sabahın köründe yerin derinliklerine inerek madende çalıştınızmı ya da hiç 50 kiloluk çimentoyu sırtlayıp gün boyu inşaatta çalıştınızmı hayır çünkü bunlar kadınlara göre yapılacak işler değil çünkü erkekler genellikle mühendislik inşaat maden sanayi gibi daha yüksek maaşlı sektörlerde yoğunlaşırken ve kaba gücü daha yüksek işi yaparlarken kadınlar daha çok eğitim sağlık sosyal hizmet perakende gibi genellikle daha düşük maaşlı alanlarda çalışıyolar internetten bulabilirsin fazlasını hadi diyelim daha fazla maaş alıyo madem daha fazla maaş alıyo neden erkeğin maddi yönden güçlü olmalı kimse zengin olmayan biriyle evlenmek zorunda değil diyosun
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar o zmn bu mantıkla da erkek sırf kadın parası için evleniyo diye erkekde onunla evlenmek istemeyebilir yani erkek aptal değilse ztn parasına bakan kadınla evlilik kurmaz mantığını kullanarak
- 11 ay
başka kadın başkasını ilgilendirir sizinde yapmadığınız şeyler değil yok ev işi yapınca dişil oluyormuş bilmem ne
- 11 ay
ee evlenmesin öyle kadın bulamıycağı için sıkıntı yok kimse zorluk çekmek istemez
- 11 ay
kadında sizin gibileri tercih etmez zaten
- 11 ay
çalışan kadınlar var o alanlarda boş yapma o kadar da almıyorlar ayrıca
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar e öyle erkeğe para vermek istemiyolar sorumluluğu erkek üstlenmeli diyolar ben üstlenirsem evde iki erkek varmış gibi hissederim diyen tonca kadın var boyle bi durumda erkek ev işi yapmaya mecbur değil haliyle
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar bizde oyle kadını tercih etmeyiz haliyle hakli olarak bizi değil parasını seviyo demektir :) seven kadın erkeğin maddi durumuna bakmaz çunku
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar madenlerde sanayide mi? ben niye görmüyorum hiç araba tamiri yapan bi kadın göster bakim bana
- 11 ay
seven değil mal saf kadın bakmaz sonrada bebeğime mama alamıyorum diye intihar eder
- 11 ay
öyle diyen kadında yok ayrıca kadın iş gücü diğer senelere göre daha çok arttı
- 11 ay
bunları uyduran sizsiniz
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar yooo basbaya seven bakmaz madem mama alamiyo gidip kendisi çalışabilir işte bak aynı yere geliyoruz
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar bana kanıt göster
- 11 ay
kadını çalıştırmam diyen mi diyor bunu tek maaş zaten yetmez
- 11 ay
gayette sevende bakar git fakirle evlen o zaman
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar ya hala anlamiyo diyorumki madem alamiyo bak alamiyo diyosun ya hani erkek maddi durumu berbat ya gidip kendisi çalışabilir çünkü erkeğin maddi durumu iyi değilse tabiki erkek gidip çalışacaksın der ya da o demekle kalmaz kadın gidip kendim çalışıp eve katkı sağlamak istiyorum der
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar hayır bakmaz
- 11 ay
bakar boş yapma
- 11 ay
kadında çalışıyor aq
- 11 ay
çalışmayan kadın seçende sizsiniz ayrıca
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar bakmaz asıl sen boş yapma akıl fukarası
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar onun sebebini anlattım neden istemediğimizi bi dahamı anlatim
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar ayrıca kadın oyle eskisi gibi çalışmıyo artık çalışıp kendi kararıyla bırakan kadınlarda var
- 11 ay
ya hee hee var
- 11 ay
kadınları benden iyi mi bilcen gct
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar gct sensin doğru konuş benle bana inanmiyosan turkiye istatistik kurumunun verilerine bi bak bakalım yuzde kac erkek ve yuzde kac kadin calisiyo
- 11 ay
babandır oprou
- 11 ay
yüzdeliğe göre arttı boş yapma
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar data.tuik.gov.tr/.../Index
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar al buradan bak bakalım gct olan kimmiş kim değilmiş
- 11 ay
@2Yüzlüİnsanlar benim babam vefat etti umarım bi gün gelirde senin vefat eden bi ailene söverde o zmn görürsün gününü
11 ayPardon da tam olarak neyinden utanıyorsun? Utanması gereken kişi varsa aslında o da sensin…Kendin de ağzınla söylüyorsun bana her türlü imkanı sağlıyor yok şöyle hissettiriyor böyle hissettiriyor falan bence sen onun hayatından çıkmalısın. Kendin mesleki konum olarak ondan yükseksen neden baştan kabul ettin meselab
42 Yorumla- 11 ay
aferin sana
- 11 ay
Eyvallah
11 aySen sevdiğinden emin misin? İnsanın sevdiği helaliyle para kazanıyorsa niye utansın ki? Güvenliklere de ihtiyacımız var ve aşağılanacak bir meslek değil. Senin gibi insanlar yüzünden hem hor görünüyor hem de iş yerinde bir sürü mobbing’e maruz kalıyor. İşten çıkmasını istemeden önce sen gerçekten onu seviyor musun bir düşün sonradan adamı mesleğinden etme.
40 Yorumla
11 ayÇoğu güvenliğin maaşı asgari ücretin 2 katı ve işleri yorucu değil. Gidip fabrikada mı çalışsın. Ne iş yapmasını istiyorsun. Bıraksın demesi kolay tabii. Utanılacak ne var ayrıca. Biraz çalışır güvenlik müdür, güvenlik amiri olur ya da çalıştığı kurumda bölümünün başına geçer ya da devlete geçer, orada güvenlik olarak çalışır.
Adam tertemiz bir iş yapıyor işte. Ne şikayetin var. Doktor, mühendis, öğretmen istiyorsan bırakacaksın o zaman.
41 Yorumla- 11 ay
Bir dönem bende yaptım o işi. Asgari ücret 17.000 iken ben 30.000 alıyordum. Geçici idi, ama çok rahattı. Güzel güzel, tertemiz giyinip çalışıyorduk. Lüks bir sitedeydim. Site de birçok ünlü sporcu, şarkıcı, iş adamı, doktor ve youtuber vardı. Örneğin LVL C5
Kalite kişiler ile muhatap oluyorduk. Bir de orada bir adımız vardı. Güvenlik idik, ama hemen hemen herşeyden yöneticiler gibi sorumluyduk. O kişiler bile bizi el üstünde tutuyordu. Evde mangal yapıyorlardı, hemen bize de getiriyorlardı, evde parti yapıyorlardı bize de birşeyler getiriyorlardı.
Çalıştığın ortam iyi ise güvenlik işi gerçekten 10 numara bir meslek.
Kusura bakma ama söyleyeceklerim için kalbin çok kötü ve kırıcısın. Erkek arkadaşının bu soruyu görebilme şansı olsaydı kim bilir ne kadar yıkılırdı adam. Ne güzel davranıyor sana ben doğru insan çıkması için karşıma güzel olumlamalar da bulunurken kendime insanın sahip olduğu güzellikleri yani sevilmenin tadını görmeyip mesleğinden dem vurması ne acınası.
30 Yorumla
11 ayHem bu düşünceni açıkça paylaşıyor işten çıkmasını istiyorum diyorsun. Hem de yorumlarda yanlış düşünüyorum nasıl normalleştiririm diyorsun. Kaç yaşındasın bilmiyorum ama zaten normal bir şeyi anormal görüyorsan önce ayrıl sonra tedavi ol. Sevmesi ilgisi alakası hediyeleri ok ama işi no 🙄 yazık çocuğa ya
40 YorumlaPardon utanılacak ne var, neresinde yanlış var onu anlamadım. Gül gibi meslek valla. Önemli olan meslek değil ayrıca sana verdiği değer ve önem. Bu kişi farklı bir iş de yapabilirdi sana değer vermedikten sonra seni önemsemedikten sonra anlamı var mı ki?
04 Yorumla
Soran11 ayÖyle bir şey değil komik geliyor güvenlikçi olması garipsiyorum bir tık insanlar nefret kusmuş ona kötü davranmıyorum yüzüne söylemiyorum onu destekliyorum sadece mesleği garip geliyor
Soran11 ayÇok istiyorum kesinlikle düşüncem yanlış farkındayım bende normalleştirmek istiyorum ama nasıl kurtulacağım bilmiyorım
) Helal ekmek kazaniyorsa hangi meslek olursa olsun bence utanma şöyle bak profesör olsa çok parası olsa ama sana kötü davransa hayata karşı her zaman pozitif ol belki senin için güvenlik olması zengin olmasından daha hayırlıdır bilemezsin Sadece benimki bir tavsiye karar senin
11 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 375 cevap paylaştı. Ne güzel mesleği var. Sana prenses gibi davranıyor, seviyor. Elinin emeğiyle saatlerce ayakta durup ekmek parası kazanıyor. Neden utanıyorsun ki, kadın pazarlasa daha mı az utanırsın? Ne güzel herkesin hayalindeki erkek işte kızım be.
50 YorumlaBöyle iyi insanlar senin gibilerle karşılaşıyor ya hayret ediyorum. Git ceo bul kendine o zaman.
71 Yorumla- 10 ay
Bende öyle bir erkeğim. Seninle karşılaşmak isterdim 😅 bu arada bende güvenliğim
11 ayŞaka gibi ya, benimki de kaynakçı kirin pasın içinde çalışıyor alın teri ile helalinden, asla gocunmuyorum, paşalar gibi de kazanıyor. Rabbim güç kuvvet versin. Allah böyle adamları sizden korusun.
30 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 444 cevap paylaştı.
11 ayIşten çıkmasını isteyip ne iş yapmasını istiyorsun peki 🤣 sonra işsiz... Ne güzel işte öyle hanimevladi gibi oturduğu yerden kazanmıyor, ekmeğini taştan çıkarıyor.. milletin güvenliğini sağlamak kolay mı gözün açık olmak lazım
30 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 630 cevap paylaştı.
11 aySana bir sik... cekmesi gerekiyor.
En büyük utanc kaynagi sensin
10 Yorumla
11 aySevgilini işten çıkartana kadar sen ondan ayrıl. Adam işsiz kalmamış olur sen işsizliğine devam edersin.
Nasıl fikir ama😄
20 Yorumla
11 ayKesinlikle ayrılmalısınız! Bunu sizin için değil sevgilinizin iyiliği için yapmalısınız!..
50 Yorumla
11 ayÇok merak ediyorum senin eğitimin ve mesleğin ne acaba? Hani kendi dengin değil diye istemesen bir şey demeyeceğim ki öyle bir adam lise mezunu olsa ben bile sorun etmezdim mesela. Statü sahibi olmak istiyorsanız önce kendiniz bunu elde edin.
00 Yorumla
11 ayNeyinden utanıyorsun senin için amelelik yapsa ondan bile utanılmaz sevdiğin adamın yaptığı işten utanılır mı kime söylerken utanıyorsun hayatının her anında yanında olmayan arkadaşlarına mı? Yapma gözünü seveyim.
00 YorumlaNe alaka ya adamın mesleği gelir kaynağı bazen abartiyorsunuz sonuçta eşin değil senin için o onun için de tek sen yoksun eşin de olsa aynı şekilde kimsenin mesleği kimseyi ilgilendirmez bugün mesleğinden utanan yarın adamın kendisinden utanır
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 440 cevap paylaştı.
11 aySiz hanımlar elbise , takı , eşlerin sevgililerin mesleklerini , boşananlar nafaka yarıştırmayı ne zaman bırakacaksınız?
40 Yorumla
11 ayAdam alnının teriyle namusuyla ekmek parasını kazanıyor, neyinden utanıyorsun? Hırsızlık namussuzluk arsızlık yapandan utanılır.
31 Yorumla- 11 ay
Ağzına sağlık bende güvenligim hırsızlık namussuzluk yapmadan ekmek parası kazanıyoruz bir erkeğe muhtaç olmuyorum
11 ayya kızlar biz sizi nasıl eğiticez? neyinden utanıyorsun abartma
32 Yorumla
Soran11 ayBilmiyorum komik geliyor
- 11 ay
statüyü çok önemsiyorsan sizden olmaz maalesef ya da kendini yersin
11 ayBenim eski sevgilim de özel güvenlikti ve işten çıkmıştı biz sevgiliyken o süreçte tekrar başka özel güvenlik işi buldu ve bende çok desteklemiştim işsizde olabilir bu önemlimi sence işi olsun olmasın ne farkeder ayrıca güvenlik işi utanılıcak bişe değil güzel bi meslek umarım aklın başına gelir
10 Yorumla
11 ayDaha nekadar sadakatsiz omurgasız olabilirler diye dusunurken bu posta denk gelmem.. kalbiniz yok sizin allah sizi sevgiye muhtac bıraktıgında yapayalnız kaldıgınızda anlarsınız bazı seylerı.
10 Yorumla
11 aybaşta sevgili olmamaliydin sana burada karakter bekciligi yapmicam senin hayatin senin istedigin ama basta dedigim gibi su an yaptigin kesinlikle saygısızlık
10 YorumlaEmin ol şu an evlenmek için iş bulmayı bekleyenler var benim ailem sevgilimin işi olmadığı için şu an tanışmak bile istemedi çok yanlış düşünüyorsun ben dua ediyorum kalıcı bi iş bulabilse diye çok yanlış düşünüyorsun başına gelmeyince anlamazsın bence şükret…
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayOnurunla sen mi ayrılırsın biz mi ayıralım? Sen o kişiyi haketmiyorsun. Senin hakkettiğin seni hayvan yerine koyan, beş para etmez serseri bir keko.
42 Yorumla
Cevap sahibi11 ayŞöyle onursuz insanlar lütfen bu foruma üye olmasın, onylfans gibi yerlere üye olup onursuzca para kazanabilirsiniz mesela eşinizin, sevgilinizin işini maaşını beğenmiyorsanız.
- 11 ay
Aynen bu hemcinsim sanki profesör doktor hemsire guvenlik isinle laf ediyor ulan anlayışlı kizlar hic değer görmüyor bunlar gibilere değer veriyorlar
- Eğitim & Kariyer konusunda 556 cevap paylaştı.
11 aySenin gibilerin kıymeti biliniyor anlayışlı kadınlar da aldatılıyor işte
40 Yorumla Utanıyorsan ayrıl. Çocuk senin gibi birinden kurtulmuş olur. İşinden dolayı utanıyormuş. Ayrıl bence sen onu haketmiyorsun. Galler prensesine bakın.
20 Yorumla
11 aySen ne iş yapıyorsun? Denklik görmüyorsan, dha iyi bir seçeneğin varsa teklifte bulunabilirsin.
20 YorumlaEkmek parası için çöp toplayanlar tuvalet temizleyenler var adam miss gibi aslan gibi ekmeğini rıskını kazanıyor hiç çalışmayan evde oturan adamlar bile var hatta iş arayıp bulamayan insanlar bile var sanki sen doktor avukat hakimsin de adamı beğenmiyon beğenmiyorsan ayrıl o zaman
00 Yorumla
11 ayNeden utanıyorsunuz ekmek parası, hırsızlık, haydutluk yapmıyor
30 YorumlaAyrıl gitsin keşke o da bilse utandığını onun sana yaptıklarını verdiği değeri bi başka erkek yapmayabilir
10 Yorumlaİse neden takildin ki yüz kizartici iş mi. yapiyor adam namusuyla çalışıyor. Doktor olsa kötü davransa sevecek. miydin. Umarim. troldur soru
11 YorumlaYazık sen o çocuğu galiba sırf saana yemek alsin hediye aldın diye seviyorsun yazık
11 Yorumla
Soran11 aymaalesef hayır aksine ben kızıyorum paranı harcama diye tartışırız sürekli bende ona yemekler yaparım yedirir içiririm bunlar konuşulmaz sudecim ama o bir hediye alırsa iki sürpriz yaparım
Çıkınca ne yapacak? Beyin cerrahı falan mı olacak?
20 Yorumla
11 ay🙄 keşke senden prensin prensesi olabilseydin , utanıyormuş….
21 Yorumla
11 ayMesleğinden utanıyorsan o halde sen onu terket
ya da en iyisi o seni terketsin.20 Yorumla
11 ayBende guvenligim herkes beni tebrik eder 22 yasinda guvenliksin diye sevgilinin isi çok iyi bence polis gibi
00 Yorumla
11 ayUtanıyorsan neden bitirmiyorsun? İşi ayrıca kötü meslek değil.. Benim de utanıyorum demen zoruma gitti. Sanki ayıp işte çalışıyor..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayGüvenlik çok kazanıyor ve rahat meslek gözün yükselte hırsının sebeplerini araştır buarada tc erkeğine acımıyorum hepsi değilse de çoğu lağım faresi. Amm got diye geberen aç köpekler midemi bulandırıyor
00 YorumlaBnce o senden iyileri hak ediyor. Hemsire olsa ne yapicaksin
10 YorumlaBence linc yemek icin troll yapiyosun cunku bu kafa normal bi kafa degil.
10 YorumlaSenin gibi hemcinslerim olduğu için cinsiyetimden utanıyorum bazen
10 Yorumla
11 ayBana böyle bir cümleyle gelsen direk bitiririm ilişkiyi.
10 YorumlaNe iş yapsın, site bu tür soruları öne getiriyor anladım çocuk parkı oldu iyice burası
10 YorumlaNe olsun istiyodun sabancinin kocun torunu ya da elon musk akrabasi falanmi
10 Yorumla
11 aySen ona iylik yapip cocugun hayatindan cik acilen.
10 YorumlaAllahsızsınız sizde haysiyet onur gurur şeref yok o adamın yerinde olsam seninle anında ayrılırım
10 YorumlaBu adamı hak etmiyorsun sana gösterdiği muameleye yazık
10 Yorumla
11 ayKeşke ölsen. Dünya senin gibi bir pislikten kurtulsa ….
10 YorumlaMesleğin iyisi kötüsü yok bence. Helalinden alın teriyle kazanıyor en önemlisi bu. Utanma bence.
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 344 cevap paylaştı. Şöyle troll sorulara ayar oluyorum. Sende kendine bir pilot bul o zaman.
00 Yorumla
11 aySeni asıl rahatsız eden onun işi mi başkalarının ne düşüneceği mi?
00 Yorumla
11 ayinsallah cocuk senden ayrılır hak etmiyorsun
00 YorumlaAsıl sen kendinden utanmalisin o kişi sana çok fazla sende git kurbağa prens 🐸 bul kendine😂😂😂😂
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 477 cevap paylaştı. Bence direkt ayrıl , onun mesleğin den utanmayacak biri ile mutlu olsun...
00 Yorumla
11 ayaklını karıştırarak manipüle ederek bi sonu olmadığını söyleyerek
00 Yorumla
11 ayAllah senin ömründen alsın, kazlara versin. Bu nasıl bir zihniyet
00 YorumlaO işini bırakmasın mis gibi işi var sen bence onu bırak emin ol senden daha iyilerine layık
00 Yorumla- Devamını Gör (111)
Devamını Gör(156)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Sevgilim güvenlik ve mesleğinden utanıyorum. İşten çıkmasını nasıl söyleyebilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer