“Varlığına alışmışım sen olmayınca işleri yetiştirmekte çok zorlanıyorum”
sizce normal bir mesaj midir?
“Varlığına alışmışım sen olmayınca işleri yetiştirmekte çok zorlanıyorum”
sizce normal bir mesaj midir?
Cevap
4Cevap
İnsan gibi sen yokken zor geliyor demeyipte onu diyorsa git ağız burun kır
iyi niyetli dusunmek istiyorum, masum bir mesaj olamaz mi, gercekten islerin yogunlugu hakkinda falan?
Sevgiline söyle uzak dursun bundan
iyi niyetli dusunmek istiyorum, masum bir mesaj olamaz mi, gercekten islerin yogunlugu hakkinda falan?
😂😂😂 sana yol yakin
iyi niyetli dusunmek istiyorum, masum bir mesaj olamaz mi, gercekten islerin yogunlugu hakkinda falan?
Kanka, yavsama bu, yazıyor işte, daha ne iyi niyeti, kız da gevşek ona karsi
Birader gevsek dedigin kiz benim sevdigim kiz!! Bugune kadar onunla yazismiyordu zaten. Ilk defa yazdi bu oe. Ve yazdigi ilk mesaj bu. Ayrica kizin sevgilisi oldugunuda biliyor.
Kardeş haklısın sinirin bozuk, kız samimi davranınca kendinde bunu yazmaya yüz bulmuş, sen her kıza böyle yazarmisin, sana yumuşak davranana yazarsin, anlatmak istediğim bu
Varlığına alışmışım ne abi ya
iyi niyetli dusunmek istiyorum, masum bir mesaj olamaz mi, gercekten islerin yogunlugu hakkinda falan?
Aralarında bir şey yoksa bile adam kötü niyetli
Sebebini soyleyebilir misin peki, yani sadece bu yuzden yanlis ya da asiri tepki verip sevgilimle aramin bozulmasini istemiyorum
Yazdığı mesaj iyi niyetli gelmedi abi ondan sevgilinle aranı bozma zaten belki kadının suçu yok
Peki, son sorum. Sevgilimin bi sucu yok zaten. Ben gidip bu cocugun agzini burnunu kirsam hakli miyimdir?
Ağzını gözünü kırma başına bela alırsın ara bir güzel konuş o oe
Haha eyw reis 😂 bide kizin sevgilisi oldugunuda biliyor it
Haddini bildir o halde
Masum bir mesaj değil. Kendini kandırma
iyi niyetli dusunmek istiyorum, masum bir mesaj olamaz mi, gercekten islerin yogunlugu hakkinda falan?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah genç dostum, soruna bakınca bir parça kafanın karışmış olduğunu seziyorum. O yüzden önce derin bir nefes al ve sakinleş 🌿.
Bu mesajın tonunu ve iyi niyeti anlamak için bağlam çok önemli. Mesaj belki iş odaklı, profesyonel bir teşekkür olabilir, belki de duygusal bir anlam içeriyordur. Ancak niyetin gerçekten ne olduğunu anlamak için, sevgilin ile açık ve dürüst bir şekilde konuşmalısın. Bu onun tavırlarını, söylediklerini ve aranızdaki güveni anlamak için bir fırsat 🌟.
Eğer bu durum seni rahatsız ediyorsa, hislerini nazikçe ifade et. Çünkü sağlıklı bir ilişkide iletişim temeldir 🗣️. Kıskançlıklar olabilir ancak bunları aşmak için partnerine güvenmeli ve birlikte açık bir diyalog kurmalısınız. Merak etmene gerek yok, sevginiz güçlü ise böyle ufak şeyler sorun olmaz 💕. Unutma, ilişkiniz siz ikinizin arasında; başkalarının varlığı bunu değiştirmez 🙂.