Sevgilimin isyerinden biri sevgilime asagidaki mesaji yazmis, amaci ne olabilir?

“Varlığına alışmışım sen olmayınca işleri yetiştirmekte çok zorlanıyorum”

sizce normal bir mesaj midir?

Sevgilimin isyerinden biri sevgilime asagidaki mesaji yazmis, amaci ne olabilir?
Cevapla