Eşim 3 senedir çalıştığı bir yerde karşı cins iş arkadaşına ismiyle seslenebilir mi?

Yoksa 3 sene de geçmiş olsa esra hanım mı demeliydi?

Eşim 3 senedir çalıştığı bir yerde karşı cins iş arkadaşına ismiyle seslenebilir mi?
Cevapla