Eşim işyerinde bir kadınla konuştuğunu söyledi. Siz ne yapardınız?

Eşim işyerinde iş gereği muhabbetinin olduğu bir kadınla havadan sudan konuştuğunu ve sonrasında arkadaş olduğunu söyledi.'' Sana dürüst olacagim ama bazen bana mesaj atıyor konuşuyoruz havadan sudan siyasetten vs'' dedi. Böyle bir durumla karsilassaniz tepkiniz ne olurdu? Sevgilinizin ya da eşinizin karşı cinsle arkadaşlık kurmasi normal bir durum mu?
Eşim işyerinde bir kadınla konuştuğunu söyledi. Siz ne yapardınız?
Cevapla