Selam bayadır yoktum diyetisyenlik okumalı mıyım?

Sıralamam diyetisyenlik için yüksek geldi aslında okumak için can atıyorum ama insanlar hem sıralamam iyi olduğu için hem de diyetisyenlikte atama ve iş imkanı olmadığından başka bölüm yazmamı istiyor ama ben başka bölümlerde kendimi iyi hissedeceğimi düşünmüyorum sizce ne yapmalıyım yazmalı mıyım biliyorsunuz artık diyet listesi yazmak bile çok zor oldu klinik açarsam batma ihtimali de var NE YAPICAMMM YARDIM EDİNNNNİNİ
Güncellemeler
11 ay
Bu arada diyetisyenlik okurken psikoloji veya gastronomiyle çap yapmayı da düşünüyorum
Selam bayadır yoktum diyetisyenlik okumalı mıyım?
Cevapla