2 yıllık okuyup kpssden 90+ alıp mezun olduktan sonra hemen atanabilir miyim?

Tıbbi sekreterlik ya da sağlık bölümleri işte 85bin maas alıyorlarmis instadan maas paylasan bir sayfadan gördüm dgs ile hemşireligede geçiş varmış ama öyle yapmam ne diyorsunuz kpss çalışmaya basliycam şimdi
2 yıllık okuyup kpssden 90+ alıp mezun olduktan sonra hemen atanabilir miyim?
Cevapla