Ben bu sene inşallah PMYO gideceğim ama komiserlik flan istediğim için lisans istiyor mus
PMYO on lisans mevzun olduktan ya da aciktanda 2 yıl baska bir bölüm okusam lisans olur mu
PMYO on lisans mevzun olduktan ya da aciktanda 2 yıl baska bir bölüm okusam lisans olur mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
2 ile 2 yi topla 4 olsun diyorsun yani :))) iimiş
hatta bir 2 yıl daha oku, pratisyen doktor olarak sağlık bakanlığında göreve hemen başla :))))
O ne laa öyle oluyo muymuş ki
Tamamlayabilirsin
Teşekkür ederim kafama baya takılmış ti
Bı arkadaşım dedi 2+2 olmaz flan şu an içim rahatladı sağolasın😅
evet tamamlayabilirsin istediğin gibi
Teşekkür ederim kafama baya takılmış ti
Bı arkadaşım dedi 2+2 olmaz flan şu an içim rahatladı 😅
üstüne 2 yıl daha oku doktor ol
Olabilir..
Hayir olmaz
Millet dalga geçmiş seninle. 4 e tamamlamak için Dgs ye girip kazanman lazım. Djdjd yoksa 2+ 2 olmuyor
Dgs ye giriyorsun okuduğun onlisans hangi 4 e tamamlanırsa o bölümü seçiyorsun. O bölümde bazı üniversiteler 1. Sınıftan başlatıyor bazıları 2 veya 3. Sınıftan da başlatıyor. 4 yılın tüm derslerini verince mezun oluyorsun
Peki PMYO nun DGS sınavı var mı
Ona göre gitmeye düşünüyorum da
Yok pmyo ya dgs ile geçiş yok