Bulursun hatta onlar seni bulur çok var ama KS gibi yerlerde olmaz burada gerçek doktor var ama az diğer sosyal medya araçlarında daha çok igde de cıkıyor cok
Sosyal medya kullanmiyorum ki. Instagram vardi ama hic foto falan paylaşmam kimsenin isteğini de kabul etmem istekte atmam gökten inmesini bekliyom herhalde😅
bence o zaman kadın iş arkadaslarını kıskanirsin icinde kaldiysa gittiginde ben neden burada degilim neden onlar gibi degilim dersin özellikle doktor mesleginde yogunluk var ilgi alaka beklediginden az gelebilir o zaman napcan
seni anliyorum biraz benimde boyle pöh falan hosuma gidiyor oyle biri olsun diye dusundugum oldu ama sonra kendime bu sorulari sordum ne alaka diye bu arada kendin icin en iyisini sen bilirsin universiteye gitme durumun varsa hevesine bakma adim attiginda gelecek o heves
İster de adam kafasını kaldıramıyor doktorlar böyle ondan bulamıyorsunuz işte, adam en sonunda gidip doktor bir kadınla evleniyor sağda solda doktor bulamazsın😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Olur gı niye olmasın bende çavuş istiyorum 🤣
İnşallah buluruz 😅
Doktor sevmeyen bi benim herhalde
Benim için robottan farksızlar. Hatta robotlar bile onlardan daha duygusal ve insanidir bence
Sen ne istyorsun
denizci
Başkasını bulur onlar
bna ne
İlla doktor olmasına gerek yok reis, kalbinin doktoru olsun yeter hadi bakim
Ahaha bak bu iyiymis, onu da bulamadık ki
Bizde şans olsa şu an 5 çocukluyduk zaten
Olursun sanalda çok kolay düşüyor gerçek hayatta meslek etiği var kolay kolay yanaşamıyorlar
Tabi reelde zor. Sanalda bilmiyorum hic denemedim
Bulursun hatta onlar seni bulur çok var ama KS gibi yerlerde olmaz burada gerçek doktor var ama az diğer sosyal medya araçlarında daha çok igde de cıkıyor cok
Sosyal medya kullanmiyorum ki. Instagram vardi ama hic foto falan paylaşmam kimsenin isteğini de kabul etmem istekte atmam gökten inmesini bekliyom herhalde😅
Hahaha o zaman zor biraz etkileşim gerekiyor😄
Aklına sağlıkla ilgili takılan konular sor sohbet başlar öyle zaten enerji de oluşursa devam eder.
Teşekkür ederim haklısın galiba😅
Rica ederim denemekten zarar gelmez😀
buranın yarısı doktor peşinde hep küçükken doktorculuk oynayanlar bunlar
doktor esin olsa ne olacak ki
Ne bileyim içimde kaldı
bence o zaman kadın iş arkadaslarını kıskanirsin icinde kaldiysa gittiginde ben neden burada degilim neden onlar gibi degilim dersin özellikle doktor mesleginde yogunluk var ilgi alaka beklediginden az gelebilir o zaman napcan
Yani haklısın o konuda bir daha uniye gitme hevesim de kalmadi
seni anliyorum biraz benimde boyle pöh falan hosuma gidiyor oyle biri olsun diye dusundugum oldu ama sonra kendime bu sorulari sordum ne alaka diye bu arada kendin icin en iyisini sen bilirsin universiteye gitme durumun varsa hevesine bakma adim attiginda gelecek o heves
Nasibinde varsa olur da şimdi ne oldun. Hemşire mi
Mühendisim
Gıda mı
Kaderin de ne varsa onungorursun
Hayirlisi
Öyle
Ne dru olmk iistemistinn:)
Bi tanışalım belki olursun
Ben de istanbuldayım
doktor seni ne yapsın
Sana ne dayi
Hastane hademesi neyine yetmiyor!
Yaw sana ne dayi
Sormuşsun ya aklı evvel
Kiminle evlenemeliyim diye bir soru sordugumu hatırlamıyorum kel amaca
Teyy Allah’ım. He he
Hadi amca sen git bir acile baksınlar sana kafa gidik senin
kendin oku doktor ol neden doktor napsin ki seni
Bu zihniyet bir tek kadinda var erkekte ben doktorum doktorla evlenim yok
ben doktorum zaten ama kendimden daha ust seviyede biriyle evlenmek isterim alt sinif olmuyor statu esitligi olmali dusuncem bu
Ust duzey olup okumamis ev kiziyla evlenen cok erkek var
Bidaha okuma hevesim kalmadı yas 24 oldu
Abla doktorsun zaten ust seviye kalmiyor onun bir ustu dekan galiba 🤣🤣🤣
hadi inşallah
İnşallah
Ne oldun peki
Muhendis
Ne muhendisi
Olur olur
Bakacaz
Doktorlar da seni bekliyordu
Ahaha bekliyorlar demedim zaten bir istek sadece
Hastanelerde biraz gezin bakali.
Ya biraz cekingenlikte var bende pek beceremem
Guzelmisin
Oyle aman aman guzel olmasada çirkin degilim genelde beğenirler
Genital guzrlligin iyiyse vazgecilmez olursun
Yaw ne sacmaliyon
Sacmalik degil bu bir gercek, gorece olarak herkes yuz guzelligi desede erkekler encok genital bolgeye baglanir
Hadi inş
Sen ne iş yapıyorsun
Mühendisim
Gayet olur o zaman
Iste bulmakta sorun var
E orası öyle😅 benim kuzenim var doktor seni tanıştırırdım bekar şu an ama nasıl yapıcaz onu bilmiyorum😅
Ahaha kac yaşındasın ve nerde yasiyor
Kaç yaşında
28 yaşında, İstanbul'da yaşıyor, ailesi de bayağı zengin bu arada 😅
Yas uygun yer de uygun 🤣 İstanbulu neresi
Sana neresi lazım😅
Anadolu yakası olursa cok iyi olur 😅
Maalesef avrupa, bahçelievlerde apartmanları var ama sen anadolu dersen ayarlar bir şeyler😅
Ya sen oyle diyonda cocugun sevgilisi var belki 😅
Hayatında sevgilisi olmadı biliyor musun adam hep ders çalıştı, açılışı seninle yapar öyle söyleyeyim😅
O zaman birini istemiyor demek ki 😅
İster de adam kafasını kaldıramıyor doktorlar böyle ondan bulamıyorsunuz işte, adam en sonunda gidip doktor bir kadınla evleniyor sağda solda doktor bulamazsın😅
O zaman tanıştır bizi ahaha
Tek sorun KS’den buldum diyemem hahaha
Evet 😅
olmaz
Aga be