Eşimin İşinde Sözleşmesiz Biriyle Çalışması Sonrası Yaşananlar Sizce Haksız mıyız?

Eşim aslen yazilimci ama 4 ay önce kendi solar (güneş enerjisi) firmasını kurdu. Başlangıçta iş büyüsün diye, tanıdığı ama daha önce borç batağına saplanmış (hatta banka hesabı bile bloke edilmiş) birini yanına aldı. Aralarında sözleşme, ortaklık vs. hiçbir şey yoktu. Ama eşim iyi niyetliydi, "projeler büyük, beraber yürütürüz, sen de borçlarını kapatırsın" dedi.

Bu kişi planlama ve müşteri bulma (lead) işine bakacaktı, eşim ise teknik tarafla ilgilenecekti. Ama işler hiç öyle yürümedi...150 potansiyel müşteriden sadece 3 tanesiyle ilerlenebildi.
Bir proje için eşim “3-4 haftada planla” dedi, adam planlamayı 4 hafta boyunca neredeyse hiç yapmadı. O proje elimizden gidiyordu, eşim son anda kurtardı.
En rahatsız edici şey neydi biliyor musunuz?

Bu adam eşimin banka hesaplarını görebiliyordu. Sürekli hesaplara bakıyor, para geldi mi diye kontrol ediyordu. Sonra da “para ver” demeye başlıyordu. Esimde ona banka hesaplarini güvensin ve calisisn aklinda soru isareti kalmasin diye vermisti yani kisi kendisinden bilir…
En son eşim dayanamadı, banka şifresini değiştirdi, adamı WhatsApp grubundan, sistemlerden hepsinden çıkardı. Telefonlarini da acmiyor… ne olabilir en kötü? Bize ne yapabilie? Ve iyi yapmis mi esim… ya da birisini mi tutar esimi dövtürtmek icin

Eşimin İşinde Sözleşmesiz Biriyle Çalışması Sonrası Yaşananlar Sizce Haksız mıyız?
Cevapla