Arkadaşlar merhaba konya shefoonda işe başlamıştım. 3 günlük deneme sürecim vardı sonra sigorta yapilcakti. 3 gün boyunca?

Hunharca calistirildim. Üstüne mobbinge uğradım. Deneme surecimin bittiği günde kimse seni sevmiyo diyerek işten çıkarıldım. İlk 2 gün 3 , 4 kişi bana burada kimse seni sevmiyor dedi bende çokta umrumdaydi dedim ama üzüldüm aslında?

Arkadaşlar merhaba konya shefoonda işe başlamıştım. 3 günlük deneme sürecim vardı sonra sigorta yapilcakti. 3 gün boyunca?
Cevapla