İşten çıkip kendimk geliştirmek istiyorum ama bu sürede işsiz olacağım için çoktan moralim bozuluyor ne yapacağım?

24 yaşındayım 1 bucuk aydır kitapçıda çalışıyorum ama kendimo geliştirmeye hiç vaktim kalmıyo haftada 4 gün çalışsam da çok yoruluyorum buradan çıkıp İngilizce çalışmak istiyorum ama bu sürede sürekli evde olacak olmak beni mutsuz ediyo işten çıkmasam da günlerim para için boşa geçiyor ne yapacağım karar veremiyorum bi fikir verin nolur ya

İşten çıkip kendimk geliştirmek istiyorum ama bu sürede işsiz olacağım için çoktan moralim bozuluyor ne yapacağım?
Cevapla