Hemşirelerin çoğu neden gıcık oluyor kızlarin çoğunlukta olmasından mı kaynaklı?

Çok fazla birbirlerini zorbaliyorlar alt seviye insan da çok bu meslekte

Hemşirelerin çoğu neden gıcık oluyor kızlarin çoğunlukta olmasından mı kaynaklı?
Cevapla