2025 Ön muhasebe işi yapanlar ne kadar alıyorsunuz?

Ben işten çıkacağım yerime eleman arıyorum patron sen 27 bin alıyorsun senin yerine gelcek olanda aynı parayı alsın hak geçmesin dedi 2 haftadır eleman bulamıyorum her arayan maaşı düşükmüş diyor görüşmeye gelmiyor ben İstanbul’da yaşıyorum Anadolu yakasından Avrupa yakasına her gün gidip geliyorum 27 bin alıyorum yol parası da yok ben mi düşük alıyorum diye kafama takıldı araştırdım internette en yüksek ön muhasebe maaşı 30 bin TL yazıyor konuştuğum kişilere patronla konuşuruz belki 30 yapar maaşı diyorum yok oda az diyorlar siz ne kadar maaş alıyorsunuz?

2025 Ön muhasebe işi yapanlar ne kadar alıyorsunuz?
Cevapla