Önlisans bankacılık ve sigortacılık okusam sonra dikey geçişle lisansa tamamlasam mantıklı olur mu mezuna kalmayı asla düşünmüyorm?

Gerekirse yüksek lisansta yaprm önerir misiniz bankacılık nasıl bir iştir
Önlisans bankacılık ve sigortacılık okusam sonra dikey geçişle lisansa tamamlasam mantıklı olur mu mezuna kalmayı asla düşünmüyorm?
Cevapla