4 yıllık çocuk gelişim okumak mantıklı mı (formasyonum var)?

Güncellemeler
11 ay
4 yıllık çocuk gelişimi açıktan okumak mantıklı mı (halkla ilişkiler ve tanıtım bölümü mezunuyum bu süreçte formasyon eğitimi de tamamladım aynı zamanda cografya için de çift anadal yapiyorum sizce hangisine yonelmeliyim)?
4 yıllık çocuk gelişim okumak mantıklı mı (formasyonum var)?
Cevapla