Paramedik öğrenci olarak istasyonda staj yapıyorum ilk stajımın 2. gününde benden yemek yapmamı istediler normal mi?

(Bende bilmedigimi söyledim beceriksiz diye laf işittim)
Paramedik öğrenci olarak istasyonda staj yapıyorum ilk stajımın 2. gününde benden yemek yapmamı istediler normal mi?
Cevapla