İŞ bulmam lazım kendi şehrimden başka şehir istemiyorum iyi bir olmadığı sürece belediye vs işi olursa giderim?

KPSS daha var her yere başvurdum 4 gün oldu üniversiteden döneli 3 gündür iş arıyorum evde çünkü canım sıkılıyor arkadaşım da pek yok iş garson vs her yere başvurdum ya bir tane bile geri dönüş olmuyor aglayicam artık cidden muhasebe büro vs işleri olursa benim bölümümde olur giderim ama ses yok cv vs protilim vs var hepsinde acaba yüzüm çirkin diye mi kabul edilmiyorum

İŞ bulmam lazım kendi şehrimden başka şehir istemiyorum iyi bir olmadığı sürece belediye vs işi olursa giderim?
Cevapla