İki sene biyomedikal okuyup üstüne açıktan işletmeye tamamladım. Ben şimdi ön lisans kpss ye giremez miyim? Neden?
Lisansı iptal etme şansımız var mı? Önlisansa girmek istiyorum
İki sene biyomedikal okuyup üstüne açıktan işletmeye tamamladım. Ben şimdi ön lisans kpss ye giremez miyim? Neden?
Lisansı iptal etme şansımız var mı? Önlisansa girmek istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Mezun olduğun en üst egıtım derecesi ne ise ordan ataman yapılır.
Lisansı iptal etme şansımız var mı
Kazanılmış hak geri alınamaz
Kazancımdan vazgeçmek istiyorum. Lisansn bi ayrıcalığı yok ki. lise den daha çok işçi memur alınıyor
Maalesef mümkün değil haklısın kesınlıkle
Lisanstan mezun isen önlisans kpssye giremezsin
Lisansı iptal etme şansımız var mı? Bu sistem çok saçma
Yok diye biliyorum ben, bu istediğini isteyen ilk denk geldiğim kişisin
Lisans bi işe yaramıyor ki ben razıyım. 2 sene heba olsun razıyım
Tamamlayınca önlisanstan giremezsin
Lisans iptal etsek olmaz mı
Olmaz sanırım onu arastir