Çocukların okulu tatil olduğu için ve annemle de ilgilenmem gerektiği için bugün işe gitmedim ve evden çalışmaya karar verdim.
1- Mesai saati kavramı yok. Bu bi yandan iyi bir yandan da kötü. İstediğim saatte işin başına oturdum ama gece 21.30' a kadar işim bitmedi. Aslında daha da bitmedi ama pilim bitti. Saatlik çalışsaydın akşam 18.00 olunca işi bitirir enine dönerdim.
2- Ev işleri ile bölündüm. Konsantrasyonumu sağlamak bu sebeple zor oldu. İyi yanı ise çalışırken bir yandan da evin işleri aradan çıkmış oldu.
3- Anneme yakın oldum. Bu şekilde ihtiyaçlarını rahat rahat gördüm.
4- Ofisteki işler kaldı. Dosya toplamak yerleştirmek vs.
5- Uzun süreli evde kalmak sosyal yaşamı olumsuz etkileyebilir. Benim gibi kısa süreli yapıldığında olumlu yanları daha fazla.
Peki ya sen? Evden çalışmayı ister misin ya da zaten evden mi çalışıyorsun?
İyi yanları mı fazla kötü yanları mı?
Tarafını seç..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer