Sana göre evden çalışmak mı daha güzel ofisten mi? Evden çalışmanın zor ve kolay yanları neler?

Çocukların okulu tatil olduğu için ve annemle de ilgilenmem gerektiği için bugün işe gitmedim ve evden çalışmaya karar verdim.

1- Mesai saati kavramı yok. Bu bi yandan iyi bir yandan da kötü. İstediğim saatte işin başına oturdum ama gece 21.30' a kadar işim bitmedi. Aslında daha da bitmedi ama pilim bitti. Saatlik çalışsaydın akşam 18.00 olunca işi bitirir enine dönerdim.

2- Ev işleri ile bölündüm. Konsantrasyonumu sağlamak bu sebeple zor oldu. İyi yanı ise çalışırken bir yandan da evin işleri aradan çıkmış oldu.

3- Anneme yakın oldum. Bu şekilde ihtiyaçlarını rahat rahat gördüm.

4- Ofisteki işler kaldı. Dosya toplamak yerleştirmek vs.

5- Uzun süreli evde kalmak sosyal yaşamı olumsuz etkileyebilir. Benim gibi kısa süreli yapıldığında olumlu yanları daha fazla.

Peki ya sen? Evden çalışmayı ister misin ya da zaten evden mi çalışıyorsun?

İyi yanları mı fazla kötü yanları mı?

Tarafını seç..

Güncellemeler
11 ay
Süper soru olmuş. Teşekkür ederim 💙
Sana göre evden çalışmak mı daha güzel ofisten mi? Evden çalışmanın zor ve kolay yanları neler?
Cevapla