Arkadaşlar neden böyle oluyor? Ayrıntıyı okur musunuz?

İŞSİZİM!!! Bir buçuk yıldır çünkü harbi iş yok 50 yere başvurdum. Bu kadar uzun zaman işsiz kalana zaten iş vermezler. Yok çünkü işler Allahın belası hükumet geldiğinden beri işler için hiç bir şey yapmadı ki. Tek yaptığı yol köprü bir tarafına girer inşallah. Neyse yani bursada yaşıyorum çok ağır bir trafik kazası geçirdim zamanında evde otur otur herşeyi kafaya takıyorum Açıkçası arkadaşlar arıyor konuşacak konu bile bulamıyorum çünkü evdeyim geçenlerde biri aradı araba almış. Yok sohbet bulamıyorum yani doğal olarak yazmak istemiyorum artık bana. Haklılar ne yapacağım ben bu durumu. Nasıl düzelteceğim. Ve muhabbet Nasıl bulabilirim bana fikir verin.
Arkadaşlar neden böyle oluyor? Ayrıntıyı okur musunuz?
Cevapla