A101 çalışıyorum istifa ettim ama vazgeçtim çıkmaktan?

A101 de 10 aydır çalışıyorum 15 gün önce istifamı verdim istifa kâğıdı yazdım ama bölge sorumlumuz kağıdı gördü ama genel merkeze göndermedi şu an eleman arıyorlar bende 4hün sonra çıkıcam acaba çıkmasammı diyorum kendi kendime geri dönüşü var mı?

A101 çalışıyorum istifa ettim ama vazgeçtim çıkmaktan?
Cevapla