Çağrı merkezinde çalışmak zor mu, yapılabilir mi?

Kendi alanım sağlık. Atanamadim iş bulamadım. Başka alanda da iş bulamadım. Garsonluk denedim aşırı zor. Satış vs şişmanım diye almadılar. 3 harfli market veya Fast food sektörü de fiziksel olarak çok aşırı yorucu geliyor. İzmir'de ünlü bir çağrı merkezi şirketinde 3 tane mülakata falan girdim başarılı da oldum emlak listesi attılar. Ama birden korku geldi şikayet hattında çalışacağım sizce olur mu yapabilir miyim?
Çağrı merkezinde çalışmak zor mu, yapılabilir mi?
Cevapla