YKS'nin ikinci oturumu olan Alan Yeterlilik Testi (AYT) sınavı bugün yapıldı. Sınav nasıldı, tahminen kaç puan alırsınız?

YKS'nin ikinci oturumu olan Alan Yeterlilik Testi (AYT) sınavı bugün yapıldı. Sınav nasıldı, tahminen kaç puan alırsınız?

edebiyat çalışana kolaydı ama 8 tane paragraf sorusu olmasaymış iyiymiş, felsefe sorularını sokratesle birlikte hazırlamışlar, din sorularının din sorusuyla alakası yoktu bildiğin paragraftı, tarih coğrafya bilgim çok olmadığı için biraz zorlandım ama yorum sorularını yapabildim, fen 4-5 soru yaptım, matematiğe göz ucuyla bile bakmadım
çok teşekkür ederim abi olur inşallah🙏🏻🌸
Bir yıllık hazırlığı 3 3 saatte 2 güne ndirgemek çok saçma bir sistem. Bence sınav en az 4 parçada olmali, 3 ayda bir yapılmalı, herhangi bir mazereti olan için hem telafisi olmali hem de sınav stresi dağılmalı.
Sınavın hemen sonrasında yaşadığın duyguları tahmin edebiliyorum. 😊 AYT, gerçekten dikkat ve bilgi gerektiren bir oturum. Nasıl geçtiğine dair ilk hislerin önemlidir. Puan tahmini biraz zor olsa da, çalıştığın ve emek verdiğin sürece güzel sonuçlar alacağını düşünüyorum. Sonuçları beklerken kendine biraz zaman ayırmayı unutma. Gelecek için en iyi dileklerimle, motivasyonunu yüksek tut! 🌟
Cevap
32Cevap
Her okuyana issiz kalor diyen insanlar ne yasiyor Allah askina insan duzgun egitim alirsa kendini geksitirirse neden issiz kalsin herkes kendini gelistiriyor jeden okuyanlari kucumsuyorsunuz üniversite eğitimi cok onemli roplumun gelecegi bubgencler gidip boyle okuyanlari kucumseyen saygisizlik yapanlarin sayisini azaltmak icin okuyan saygili duzgun egitim almis kisilerim artmasi gerek duzgun bir üniversitede okumjs birj ile okumamis biri arasinda cok buyuk bir karkater egitim farki oliyor isterse okumayan 3 kati zengin olsun 1. sj daha iyi hayat yasoyor cunku beynini ahlakini gelistirirsen daha rahat hayat yasar ulkeye daha cok fayda saglarsin
Ilk oturum yani tyt için çok büyük bir hayal kırıklığı yaşıyorum ama eminim matematiği genel kimse istediği gibi yapamadı ama alanım sanırım ful, hayırlısı ile sıralamalar belli olunca her şey daha net olacak, çok şükür bitti mutluyum
Giripte en iyi üniversitelere ve istenilen bölümlere giremezsen direk issizsiz tebrikler boşuna okudun 🎉
Ben gözetmendim sınavda. Öğrenci olarak girenlere geçmiş olsun, Umarım herkes istediği ve hak ettiğini alır.
teşekkür ederiz öğretmenim mxmxbsmsmsksksm
Dhdkdjdk sus dalga geçme
tamamko💐
💐
Çalışmaktan , yaşamaktan , okulla pek alakam kalmadı. Jajajaa şimdi bile uçuşa çıkıyorum. Sonra da denize dalışa gideceğim sanırım. Belki çarşıya iner tamircide motorumu tamir ederim.
Sorular çok zordu. Umarım 4. üniversitemi kazanır ve mezun olurum.
girmedim zamanında 2 defa girmiştim yks bitti benim için şimdi dgs ye gireceğim 1 ay sonra bakalım nolacak inşallah başarılı olurum
2 gündür pes pese stres olduk aks aya derken vallahı pisikolojımız bozuldu ama ıyı puanlar bekliyorum
80 soruda 4 bosum var sadece ama ne olcak bilmoyorum
süpersin
benim dayımın kızı girdi çok iyi geçmiş sınavı bakalım ne sonuç gelicek
Erkek kuzenim girdi.. İnşallah berbat bir puan alır.. Anne babasıyla kavga eder. Perişan olur.
Sen de girdiysen sınava inşallah çok başarılı olursun.. İstediğin sonucu alırsın.. 💚🌸
Niye öyle konuşuyorsun ki
@1adam1sensiz nefret ediyorum ondan çünkü. Nankör ötesi bir nankör.. Karakter yoksunu biri
Sen yine de öyle deme bence ya dönüp dolaşıp seni bulmasın
@1adam1sensiz evet ama görsen var ya D*vmeden duramazsın
Özel değilse neden ama
@1adam1sensiz binbir iyilik yap. Bir an olsun kıymetini bilmez. Dönüp de kalmaz yüzüne. Kötü gününde bile. Bir dven olsa onu da rahatlasam
Üstüne laf eder.. Pslk yaratık
Anladım siz sakin olun elbet siz ona gereken şeyi yapamiyorsunuz ama yapan olur yani yapılanlar yanına kalmaz yani çünkü kimse ne yaptığına bakipta yaşamıyor
@1adam1sensiz 👏
Sınava giren bütün gençleri tebrik ediyorum A101 kasiyerliği hayırlı olsun
Ayt girmedim tyt girdim sadece giren kişilere diyorum umarım başarılı olursunuz
9 yıl aradan sonra üniversite sınavına girdik bakalım hayırlısı
Bu sınav yerine herhangi bir alanda ilerleseydim Master yapmıştım
Fen xok rahatti matta heyecan yaptim biraz yetismedi malesed
Sallasaydın bari biraz
En çok hangi şıkkı işaretledin matta
@AzeriEsc0rt hangi şehirdesiniz hanımefendi ;)
@Youngboss1 sanane piccc
@AzeriEsc0rt niye sinirleniyorsun hanımefendi normal bir soru sordum
Bende salladım Türkiye’de üniversite okumak istiyorum
@AzeriEsc0rt Hangi bölüm istiyorsunuz, Azerbaycanlı öğrenci çok var buralarda
@AzeriEsc0rt hanımefendi Azerbaycandanda mı yaşıyorsunuz
@ddddddda tamam
Umarım iyi geçmiştir genclerimiz herşeyden bıkmış durumda..
Beyler bayanlar hukuk sağlık okumadıkça boşuna kendinizi heba etmeyin
Ahahahahaha kimler sana girdi Ahahahahaha hiç güleceğim yoktu
Ya ben tyt kitapcigini doldurmayı unuttum karekodu gorevli aldi sadece imza isim salon no hicbirni doldurmadim gorevli bugun sorun olamz dedi ama kitapcigin arkasinda sorun olur yaziyodu yasayan var mı sinavima brisey olur mu
Görevli doldurun der niye doldurmadin
Umarım sıkıntı çıkmaz
Optikte ufak bir imza alanı varmıs anladım onaylıyorum tarzında onu unuttum galiba gözetmen falan da uyarmadı sizce bir sorun olur mu ki
Hazzıırr mıyyıızzz 😂😛🤪🤪🤪. Vatanımın gülize işsizler hazzzırrr mıssınızz? 4-5 yıla işsizsiniz Hayırlı olsun 🧘😄
gıren kısılere gecmıs olsun hakkınızda hayırlısı olsun valla emeklerınızın karsılıgını alırsınız ınsallah
gayette zordu matematik sos2 de zordu edebiyat ortaydi tarih zordu coğrafya ortaydi iğrenç bir sınavdi insanların emekleri boşa çıktı
girenlere geçmiş olsun kankalar iti sonuçlar alın insallah
Ben seneye 12 oluyorum nasıl başlayabilirim şimdiden
iyi calis. ozellikle matematige.
basla matematikten, yavas yavas program da yaparsin
Önce KS yi kapat
Öncelikle konu anlatımıyla zaman kaybetme sorular üzerinden ilerle. Bol soru çöz özellikle bu yaz tyt matematik bitirmeye odaklan paragraf düzenli rutine bindirirsin zaten. Diğer dersleri de eylülle birlikte programına ekle tyt ayt matematik konularından birer kitap bitirip bir temel oturtmak ilk hedefin olabilir
@ben1kraliçeyim önce KS yi kapatsın
@neon__2050 evet sosyal medya dikkat dağıtıcı
@ben1kraliçeyim kesinlikle
Ben uni ikinci sınıfım öylesine girdim sözel kısmı kolaydı
Şu sınavın muhattabı olmamak mükemmel ya
Ben girdim bence yapılabilirdi gayet
En çok hangi şıkkı işaretledin
@AzeriEsc0rt bilmiyorum ki saymadım ahsjsn
Sadece kalem kutusundaki şeker güzeldi.
Sakindim ya güzeldi o yüzden
40 Ayt işaretledim sayısal alanda. Bu arada sınavda birini aşırı beğendim, o da beğendi mi bilmiyorum. Ne yapıp da atlatayım şimdi
ben de sınava girdim ama gözetmen olarak
@EfeÇerkez sen de mi görevliydin
@EfeÇerkez ben de öyle, ama bugün engelli aday sınıfındaydım sınıfta 1 tane öğrenci vardı sadece. normalde bitiş saatimiz 13:45 olacaktı ama çocuk erken çıktı, 12:30 olunca çıkmak istedi
@EfeÇerkez inşallah 😊 gis'ten form doldurmayı unutma
@EfeÇerkez rica ederim ✨
inşallah herkesin gönlüne göre olur
Insallah herkesin güzel geçmiştir
Sınav çok kolaydı
O sınavlardan geçeli yıllar oldu şekerim
İnşallah herkesin iyi geçmiştir
İyi geçmedi ya çünkü girmedim
Umarım bu senekiler düzgün bir yer tutturamaz
Aylar sonra gelip bunumu sordun
Güzeldi 25bin sıralama gelir diye düşünüyorum ama beni yks ilgilendirmediği için çok umrumda değil.
dunden iyiydi benim en azindan
Gayet kolay bir sınavdı
Tyt sinavina girdim tek
Gelecek var memlekette uçacaz az kaldı
cok kolaydi ilk 500 garanti.
sınav bana girdi
Soruları skm...
Ben de
Gerçekten nasıl toparlanacagiz bilmiyorum
cok kotuydu
Niye ki
Ydt gireceğim
Zorlandım
Hayırlı olsun..
Geçememişlerdir
Bizden geçti o yıllar
Giremedim sınav nasıl geçti zor mu seneye inşallah
Herkese geçmiş olsun
Allah kurtarsın kardeşlerim valla zor iş.
En az 450 puanı var temiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar