Sınavımın ilk oturumu kötü geçti. Zamanı yönetemedim. Kendimi berbat hissediyorum. Yarın girmiyeyim mi?

Kendimi acayip kötü ve çaresiz hissediyorum.
O kadar test deneme çözdüm uykusuz kaldım.
Türkçe ile kafa patlatıp sosyali halledene kadar sınavın bitişine 30 dk kaldı.
Mattan 5-6 tane yaptım. Görevli 5 dk kaldı dedi fen o kadar kolay ve ben yetiştirmedim. 5 dk da 2 -3 tane hallettim ve modum düştü.
Eve nasıl geldim inanın bilmiyorum.
Boynuma bıçak saplayip kendimi öldürmeyi düşünecek kadar kötü hissediyorum. 3 girişimdi
Ne zengin bir ailem ne de boş ver senden önemli değil diyecek kimsem yok.
Sanırım ben önemli bir insan değilim
Basit bir sınavı bile yapamadım.
Benim için hayat bitti sanırım.
Yarın girmesem mi şimdi? O kadar organik kimya bitkiler unitesi türev integral çalıştım
Ne yapayım?
Sınavımın ilk oturumu kötü geçti. Zamanı yönetemedim. Kendimi berbat hissediyorum. Yarın girmiyeyim mi?
Cevapla