Doktor değilim ama hastam çok ( hemşireyim) slskdk zeki biriyim ama doktorum diyemediğim için kompleks yaptım nasıl aşabilirim?

Ben hemşireyim ama baya zekiyim zeki olduğumu biliyorum iyi bi fen lisesinden mezunum. Ama tıp okumadım ders vs çalışmadım yani bide hiç hedefimde de yoktu. Neyyyse ben işe başladım yeni 1 senem doldu. Omegleye giriyorum öyle eğlencesine gırgır şamata olsun diye. Doktorum deyince bi waooow oluyolar hemşireyim deyince daha hımmm iyi falan diyolar. Bende bunu kompleks yaptım. Şimdi omegleye bile giremiyorum odaklanamıyorum. Bunu nasıl aşabilirim?
Doktor değilim ama hastam çok ( hemşireyim) slskdk zeki biriyim ama doktorum diyemediğim için kompleks yaptım nasıl aşabilirim?
Cevapla