Yüksek gerilim hatlarında çalışmak için EKAT belgesi almamız gerekiyor eğitim içeriğinde uygulama alanlarını anlamadım. Direğe çıkma vs var mı gerçekten? Teknik ekip için eğitim gibi geldi bana. Hani sadece denetleme olsa mühendis olarak mantıklı geldi ama montaj demontaj vs diyo iş alanı ne tam olarak bunun? Mühendislerde yapıyor mu uygulamasını sadece eğitime özel mi? Yüksek gerilimde çalışan kadın meslektaşlarım bunu yapıyorsa helal olsun. Kolay değil.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet 1 aylık bir eğitim sürece ilk 15 gün sınıf ortamında teorik ders sonra saha ortamında eğitim direğe çıkmada yapıyorsun trafo içine yani hücreye de giriyorsun vs vs
Neyse o da bir deneyim arkadaşlar. Bu sektör bana pano bağlamayı öğretti onu da öğretir.
Onu teknisyen yapar, mühendis direğe çıkmaz
Ama eğitimde çıkarıyorlar anlaşılan😂😂😂
heyecan olsun diye katılayım mı napim kladjdka
Sen bilirsin😂😂
Sen mi alacaksin
Yani düşünüyorum. İlgimi çeken bir alan. Elektrik proje alanındayım. O alanıda bilmem faydalı olur bence
Riskli ama ayrıca ne mezunusunuz ki değmez o işi uapmak bilek ister siz kadınsanız ağır gelir o tür işler yanlış anlamayın biraz beden gücü istiyor
Sektörde çalışan bir kaç kadın tanıdığım var hiç direğe çıkıyorum falan demediler ondan sordum aslında eğitime bakınca teknisyen eğitimi gibi