Bence hostesleri/hostlari kıskanıyorlar bizim ülkede?

Neden çünkü onlar masa başında 15 gün tatil için beklerken bu insanlar hergün otellerde, tatil yerlerinde e maaşıda 6 haneli eli yüzü düzgün oluyorlar dogal olarak , erken emeklilik mevzusu var emiratesteyse zaten ev kirası vs derdi yok hostes fantazisi olan incellerde taş gibi , parası ve özgürlüğü olan kadının ona asla bakmayacagini bildigi için bel altına vuruyor halbuki kızın ya da erkeğin konuştuğu İngilizce seviyesinde Türkçe konuşamıyor. Tuvalet temizleme ya da garsonluk ayıp bir şey asla değil ki tek görevleri buda değil zor yönü var ama artıları kapatıyor bence

Bence hostesleri/hostlari kıskanıyorlar bizim ülkede?
Cevapla