Olay KKTC'de gerceklesiyor arkadaslar
Ben ögrenciyim. Bu sadece benim başıma gelmiyor. Geçen sene 10 Temmuz da yıllık olarak bir ev kiraladim burada evler yıllık kiralanıyor genellikle defalarca istememe rağmen kontrant yapılmadı fakat odemelerini duzenli olarak bankadan ev kirasi seklinde ödedim Şu an ev sahibim 1 yıllık kiraladığım evden 15 haziranda cık ya da günlük bin tl ver diyor. Bu bir yıllık surecte faturaları da sözlü beyan olarak kafasına göre söyledi ve zam yapti onlari da banka hesabimdan ödedim kayitlari var. Whatsap mesajları var. Simdi ben sikayet etmek istiyorum cmr dahil her yere muhtemelen vergi kaçırıyor ve ordaki evleri kendi kafasina gore bölmüs 1 ev olarak gosteriyor diye faturayı elden vermiyor
Ama suanda 15 haziranda evden atılmış durumdayım ne yapcam bilmiyorum ortada kaldim resmen. Yaz okulum var onun odemesini yaptım borclarim var bir isle anlaştım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer