Kktc de öğrencilere ikinci sınıf insan muamelesi görüldüğünü biliyor musunuz?

Olay KKTC'de gerceklesiyor arkadaslar

Ben ögrenciyim. Bu sadece benim başıma gelmiyor. Geçen sene 10 Temmuz da yıllık olarak bir ev kiraladim burada evler yıllık kiralanıyor genellikle defalarca istememe rağmen kontrant yapılmadı fakat odemelerini duzenli olarak bankadan ev kirasi seklinde ödedim Şu an ev sahibim 1 yıllık kiraladığım evden 15 haziranda cık ya da günlük bin tl ver diyor. Bu bir yıllık surecte faturaları da sözlü beyan olarak kafasına göre söyledi ve zam yapti onlari da banka hesabimdan ödedim kayitlari var. Whatsap mesajları var. Simdi ben sikayet etmek istiyorum cmr dahil her yere muhtemelen vergi kaçırıyor ve ordaki evleri kendi kafasina gore bölmüs 1 ev olarak gosteriyor diye faturayı elden vermiyor

Ama suanda 15 haziranda evden atılmış durumdayım ne yapcam bilmiyorum ortada kaldim resmen. Yaz okulum var onun odemesini yaptım borclarim var bir isle anlaştım.

Güncellemeler
1 yıl
Kktcde burslu okuyorum yani aileden zengin degilim arkadaşlar
Kktc de öğrencilere ikinci sınıf insan muamelesi görüldüğünü biliyor musunuz?
Cevapla