Kardesim 2 sene 9. Sınıfta kaldı seneye açıktan okuyacak çok mu vakit kaybetti 3 senesini 9 a verecek uzarsa falan 20 yasini blck?

Bu sene geçsin diye uğraştık ama olmadı şimdi 2 senesi gitti 1 sene daha 9 u okuyacak çok mu vakit kaybetti yaşayan bilen var mı

Kardesim 2 sene 9. Sınıfta kaldı seneye açıktan okuyacak çok mu vakit kaybetti 3 senesini 9 a verecek uzarsa falan 20 yasini blck?
Cevapla