Ayt fizikte hiç formül kullanmadan doğru yapıyorum?

Arkadaşlar mantığımla yapıyorum sayısal olmayan soruların hepsini doğru yapıyorum normal mi sizde mi öylesiniz tyt fizikte baya iyiyim ondan mi
Ayt fizikte hiç formül kullanmadan doğru yapıyorum?
Cevapla