Açıköğretim okuyacağım şu iki üniversite çok mu kötü?

İstanbul ve Anadolu üniversitesi. Atatürk üniversitesi daha iyi diyorlar fakat babam yol aşırı uzun olduğu için orayı yazmamı istemiyor. hiç iyi yorum görmüyorum İstanbul ve Anadolu için. açıktan okuyup/okuyan memnun olan var mı :(

Açıköğretim okuyacağım şu iki üniversite çok mu kötü?
Cevapla