2007liyim Tıp için 1 yıl daha mezuna kalmalı miyim sizce?

Aslında hostesligide merak ediyorum ama Tıp daha ağır basıyor ve bu yıl muhtemelen hukuk gelecek (şu an ne alaka diyorsunuz ama oyle işte )

2007liyim Tıp için 1 yıl daha mezuna kalmalı miyim sizce?
Cevapla