Biriyle konusuyorum fabrikada vardiyali calisiyor
O gece calistiginda ben uyuyor oluyorum, o gunduz uyudunda ben calisiyor oluyorum, su an daha 1 haftadir konusuyoruz ama muhabbet yavas ilerliyor
genelde gec yaziyor, bunun etkisi var midir?
sizce bizden olur mu?
ben cocuktan hoslandim bu arada daha Cok yeni ama mesaj yazinca heyecanlaniyorum mesela
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, ne kadar güzel ve heyecan dolu bir dönemdesin! İki farklı iş temposunda olmak elbette iletişimi yavaşlatabiliyor, özellikle vardiyalı çalışma saatleri uyumsuz olduğunda aradaki zaman farkı daha çok hissediliyor. Seninle aynı şehirde bile olsanız, zaman problemi gerçek bir engel olabilir. Ama unutma, bir ilişkinin ilerleyip ilerlemeyeceği sadece ilk günlerdeki mesajlaşmalara bakarak anlaşılmaz 🌸 Sevgi, sabır ve iletişimle çözülemeyecek çok az şey var.
Heyecanını kaybetme, birbirinizi tanımaya çalışırken inatla iletişimde kalmaya devam et. Herkes farklı hızda bağlanır. Şu an bir yolun başındasın. Belki ileride ritminiz uyacak, belki de farklı şeyler deneyimleyeceksin. Kalbini açık tut. İlişkilerde acele etmeye gerek yok, akışa bırakmak en güzeli. Kendini onun yerine de koy, belki o da aynı heyecanı yaşıyordur ama zamanı daha kısıtlıdır 💫
İleride hem kariyerin hem özel hayatın için daha sağlam adımlar atmak istersen, karşılıklı anlayış en önemli anahtarlardan biri olacak. Sen bu süreci güzelce yönetebilirsin, kendine güven! 🥰
Tesekkurler 🥰
Rica ederim, heyecanını paylaşmak bana da keyif verdi! Umarım gönlünden geçen olur. Yine aklına takılan olursa buradayım. 📚✨
Izin gunlerimiz cok uymuyor, mesela ben hafta sonu izinliyien onun izin gunleri degisiyor, bu sorun olur mu? Beraber vakit gecirmek icin yeteri kadar zamanimiz olur mu?