Tüm derslerden geçip ortalama 2'nin altında kalırsa ne olur?

Açıktan üni okuyorum 1. Sınıftayim. İlk dönem ortalamam baya düşük geldi. Ikıncı donem de sadece 1 dersten büte gireceğim ama genel ortalama yine 2'nin altında oluyor. Sınıfta kalır miyim

Tüm derslerden geçip ortalama 2'nin altında kalırsa ne olur?
Cevapla