Lisede hiç sinir krizi geçirp sesiniz çıktığı kadar çığlık attığınız oldu mu?

Kardeşim geçen gün böyle bir durum yaşamış arkadaşları çok yaramaz bununla çok uğraşmışlar en son sinir krizi geçirmiş kendini falan kaybetmiş ağlamış avazı çıktığı kadar çığlık atıp durmuş dediğine göre 3 4 dakika hiç durmadan çığlık atmış şimdi sesi kısık bu normal bi şey mi yani ben liseye giserken kimse bu kadar zorlamazdı karşısındaki insanı
Lisede hiç sinir krizi geçirp sesiniz çıktığı kadar çığlık attığınız oldu mu?
Cevapla